5.5.10

Sandalia , Τι θα φορέσεις εσυ το καλοκαίρι?

Γειά σας!!!! 
Έχω να σας παρουσιάσω κάτι καινούργιο. 
Επειδή βαρέθηκα να βλέπω τα ίδια και ίδια καλοκαιρινά παππούτσια , σκέφτηκα να φτίαξω κάτι διαφορετικό για μένα και τις φίλες μου ...Παντοφλίνια για όλες μας.... Μοναδικά και ιδιαίτερα για την κάθε μιά κοπέλα που θέλει την καλοκαιρινή της εμφάνιση να είναι απλή αλλά και διαφορετική ..... Θαυμάστε τα ....




πράσινο + πορτοκαλί... ο ποιό καλοκαιρινός συνδυασμός!!




λουλουδάτες παντόφλες!!!



Τελικά εσυ τι διάλεξες να φορέσεις για το καλοκαιρι σου??? 

6 σχόλια:

  1. Το έφτιαξες το blog, μπράβο!!!
    Οι παντόφλες είναι πολύ όμορφες, μ' αρέσει η λεπτομέρεια στη δεύτερη με το πλεκτό ροζ λουλούδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλορίζικο το καινούριο blog Ελένη μου!!!
    Οι σαγιονάρες σου άψογες, ειδικά η δεύτερη, το αγαπημένο μου χρώμα!!!

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερινάκι, το έφτιαξα το μπλοκ( με την δική σου βοήθεια πάντα) είπα να τοποθετήσω και πλεκτά λουλουδάκια, για να δώ πως θα βγεί, τελικά αρέσει!!! θα ήθελα να της έβλεπες από κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. painter!!!Σ΄ευχαριστώ πολύ, να σαι πάντα καλά!!! χαίρομαι που σ'αρέσουν οι παντόφλες μου!!! θα φτιάξω και σε άλλα χρώματα και σχέδια...Υπομονή για τα καινούργια !!!!:D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος6/5/10, 7:58 μ.μ.

    teeeleies oi pantoflitses sou Elenitsa mou!!!
    pali dhmiourghses!!!bravo!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. sas euxaristw olousss gia ta kala sas logiaa!!! etsi mporw kai ftiaxnw kai alla !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή