16.6.10

gold summer... summer necklace ...and.... earring's

Γεια σας αγαπημένες μου φίλες.!!!
Ελπίζω να είστε όλες μια χαρά και να περνάτε ακόμα καλύτερα.
 Είμαι πολύ χαρούμενη γιατι πλέον έχουμε μπεί δυναμικά στο καλοκαιράκι. 
Χαίρομαι που ανταποκρινόσαστε σε αυτά που φτίαχνω, γι αυτό και 'γω έφτιαξα και άλλα αξεσουάρ....Ρίξτε μια ματιά!!!!!



κολίε χρυσό...





Σκουλαρίκια κρίκοι με μαύρες χάντρες!!





Σκουλαρίκια μαύρα μικρά!!!




Σκουλαρίκια κρίκοι,με μπλέ σκούρο!!!





Σκουλαρίκια κρίκοι με χρωματιστά κοχύλια!!!





Σκουλαρίκια χρυσά !!!




Ροζ κρίκοι...!!!!

κάθε γυναικα έχει το δικό της στύλ και την δική της προσωπικότητα...

6 σχόλια:

  1. WOW μου αρέσει πάρα πολύ το κολιέ :)
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσουν οι κρίκοιιιιιι κι έκανες μπολικους Ευχαριστώωω!!!! Είναι πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου και πραγματικά να συνεχίσεις να μας εκπλήσεις με αυτό τον τρόπο. Είσαι αξιοθαύμαστη Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και μεναα το εφτιαξα για το μαγιο μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστω πολύ μαρια ζ..... με τα ωραια σας σχολια....μπορω και δημιουργω περισσοτερα αξεσουαρ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. para polu wraia ta skoularikakia!!!!!bravo bravo!!!! mia erwthsh!!!! tous krikous kai ta koubwmata apo pou ta agorazoume????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. geia sou iwanna..se euxaristw gia ta kala soy logia....!!!!! ta ilika ta promitheuomai apo to monastiraki kai tis xantress ekei tis pernww!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή