1.10.10

girl's dressing , sketching

Γεια σας!!! Τι κάνετε?? Δεν σας ξέχασα.... Πως γίνετε να ξεχάσω ολους τους bloger φίλους μου?? Ομολογώ πως μου λείψατε, πιστεύω να ξεκουραστήκατε και να είσαστε έτοιμοι να απολαύσουμε όλοι μαζί , εναν χειμώνα μεσα απο τα μπλοκ και της δημιουργιες μας.
Θέλησα να επιστρέψω με εικόνες απο το παρελθόν, όπως αναφέρω και στο τίτλο της ανάρτησης μου. Γιατί όπως λεω , γεννήθηκα με ένα μολύβι στο χέρι, ήθελα να χρωματίσω ολο το κόσμο και όχι μόνο ..... Όπως θα 'λεγε και η μητέρα μου " Δεν σε προλάβαινα, απο 2 χρονων ειχες ζωγραφίσει τοίχους, σεντόνια, καλύματα ....όλα είχαν την υπογραφή σου, ακόμα και πάνω στο σώμα σου ζωγράφιζες " Έτσι και εγώ,  μεγαλώνοντας αποφάσισα να μην χαλάω άλλο το σπίτι μας και ανακάλυψα το μπλοκ ζωγραφικής , τα τετράδια και  εκεί μπορούσα ελεύθερα να ζωγραφίζω......








                                                          #28#





                                                         #29#




                                                         #30#




                                                          #31#





                                                      #32#






                                                               #33#










  

5 σχόλια:

  1. Ελένη μου τι όμορφα σκίτσα είναι αυτά, μπράβο!!! δεν μου τα έχεις δείξει, είναι υπέροχα!!
    Μ' αρέσει πολύ το πρώτο (βγαλμένο από παραμύθι), το κορίτσι με το μπλε φόρεμα και το "33".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ΄ευχαριστω κατερινακι μου!!! ελπιζω να σας δω τωρα που χειμωνιασε, μολις κατευω για κανα σαββατοκυριακο!!!! Αυτα τα φορεματα ειναι απο το '03 και '05 ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα!! Και τα σχέδια και τα ρούχα!!! Σχέδιο μόδας έχεις σκεφτεί να κάνεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριτω ανεραιδα...!!!! Θα το ηθελα παρα πολυ!! εχω διδακτει σχεδιο ...ειμαι διακοσμητρια!! αλλα με γοητευει παρα πολυ ο κοσμος της μοδας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια!!! ειδικά το 2ο και το τελευταίο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή