19.1.11

2011, Τα πρώτα accessouar

Εχει περασει πολυς καιρος .....Δεν θελω να πιστεψετε οτι δεν κανω τιποτα !!!! Ετσι ειπα να μοιραστω μαζι σας μερικα απο τα αγαπημενα μου πραγματακια που εφτιαξα για μενα και τις φιλες μου... μεγια σας κοριτσια και καλοφορετα ....εγω τα φορεσα τα σκουλαρικακια μου και ειχαν μεγαλη επιτυχια !!!!!





Αυτο ηταν καποτε φορεμα με τα μανικια του και τα ολα του!!!! Αλλα μια καταστροφη απο το πληντυριο του αλλαξε την μοιρα ....και εγινε μια μπλουζα απο τα χερακια μου!!!! Την εχω φορεσει για ποτακι με φιλες !!!!





Σκουλαρικιααα!!!! απο περλιτσες!!!


















Στολισμος σε μπαλαρινες!!!!



Σας ευχαριστω πολλα φιλιαα !!!!!

4 σχόλια:

  1. Ο,τι βλέπω είναι υπέροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. s euxaristw mariaa mou !!! na eisai kalaa !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος23/1/11, 9:04 μ.μ.

    kala den to suzhtw teleia ola!! na pw omws oti h mplouza ekane fraush ekeino to vradu pou vgikame gia potaki kai thn evales!!! <3

    Maria A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nai maraki mou ekane thrausiiiii :D kai xeromai poli gia autooooo !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή