30.4.11

καινουρια παππουτσια!!

Γεια σας!!! Χρονια Πολλα, ελπιζω ολοι σας να ειχατε ενα υπεροχο πασχα!!! Εγω τα περασα πολυ ομορφα, οικογενειακα και με ολους τους αγαπημενους μου φιλους μου . Βγηκαμε βολτες, βαγαμε και αντε τωρα ξανα στην καθημερινοτητα..... Ποτε ομως θα καλοκαιριασει βρε παιδια??? Να φορεσουμε τα αγαπημενα μου σανδαλια δεν μπορω αλλο...

Πρωτα, θελω να σας δειξω τα παπουτσακια που τα εφτιαξα για το πασχα, ηθελα να μην  ειναι τοσο απλα για να τα φορεσω, αλλα να ειναι ποιο ομορφα ..... 




 Ετσι, σκεφτηκα να τα φτιαξω ετσι...... Τα λατρεψαν οσοι τα ειδαν ..χιχι...πολυ χαρηκα.







εικονα 2.






2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες και ρομαντικές οι δημιουργίες σου!!! Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο μηνα!!!! Καλο Μηνα!!!! Σ ευχαριστω μαρια μου!!!! να σαι καλαα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή