11.7.11

Summer 2011 , earring new style

Γεια σας πολυαγαπημενες μου φιλες??? Τι κανετε... που θα πατε διακοπες φετος?? Βλεπω οτι στα περισσοτερα μπλογκ ακομα υπαρχουν αναρτησεις με καινουργια ωραια πραγματα γεματα δημιουργια και αγαπη. Ο καιρος για μενα περναει πολυ γρηγορα, με μπανακια, βολτες με της φιλες μου, δουλειαα και με πολλα fantasy για να τους κανω δωρακια για το καλοκαιρι. Εχω φτιαξει πολλα πραγματακια αλλα λογο καλοκαιριου δεν εχω και πολυ χρονο. Σημερα, επιτελους θα κανω και εγω την "Αναρτηση μου" μετα απο πολυ καιρο...... Να περνατε καλα, οτι και να κανετε!!!!!








































και τελος ενα κοκκινο τριανταφυλλο απο τον κηπο μου!!!

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα σκουλαρίκια σου καιβραχιόλι σου!!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα ολα!!!!Το τελευταίο ζευγάρι σκουλαρικια, μου αρεσε ιδιαίτερα!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sas euxaristww poliii gia ta kala sas logiaaa!!! elpizw na ftiaksw kai allla pou tha sas aresoun kai na sta diskw se ligiess meress!!! na exete ena yperoxo kalokairii!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή