24.10.11

Winter .... earring

Ναι ναι ναι !!! χειμωνιάζει σιγα σιγα...ανυπομονώ να ανάψουμε το τζάκι ...να πίνουμε ζεστή σοκολατα με την οικογενεια μου!!! Αλλά πριν απ' ολα αυτά, κατέβασα τα χειμωνιάτικα και έτσι έπρεπε να φτιάξω και τα αξεσουαρ μου για φετος. Γιατί μπορει απο ρουχα να φορέσω τα ίδια με πέρσι αλλά στα αξεσουαρ την ανανεωση μου την εκανα.... και θα τα φορέσω στις βόλτες μου για φέτος...έτσι είχα τα υλικα ...αλλά ...περίμενα ...πέρασαν μέρες ...και ευτυχως μου 'ρθε το κεφι και δημιουργησα τα καινουργια μου σκουλαρίκια... δεν ξέρω τι θα προτοφορέσω.. ευτυχώς το Σαββατο βγήκα και φορεσα τα καινούργια μου σκουλαρίκια. Με μεγαλη χαρα, σας τα παρουσιαζωωωω!!!!!





























































3 σχόλια:

  1. Είναι φανταστικά μπράβο Ελένη. Δεν ξέρεις τι να διαλέξεις...πωπω ζημιά μας έκανες πάλι...Τελεια Τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα τα σκουλαρίκια Ελένη μου, για στα χεράκια σου!!! Καλοφόρετα!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sophianna kai katerina mou , sas euxaristw gia ta kala logia...elpizw na vgw pole poles voltes na ta foreswww!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή