28.7.12

Madagascar Experience #28

28 Φεβρουαρίου 2012,
Βρέχει πολύ, περνάμε κυκλώνα. Στεναχωριέμαι που τις τελευταίες μέρες μου στην Μαδαγασκάρη δεν έχει ήλιο, σε 2 μέρες θα είμαι Ελλάδα, σκέφτομαι ότι θα κάνει κρύο.

Ενθουσιάστηκα πολύ με τις ινδικές αγορές, αγόρασα 2 υφάσματα που μ' άρεσαν πολύ για να ράψω φόρεματα και μετά επισκεφτήκαμε την Χριστιανική Εκκλησία.







Όλα τα έπιπλα με ξύλο και τα φωτιστικά, έχουν έρθει απο Ελλάδα.












 Μετά πήγαμε και κάτσαμε στο σπίτι ένος φίλου του πατέρα μου να φάμε και θα πηγαίναμε για καφέ σε μια κύρια, που γνωρίσαμε στο Mantasoa.
Το σπίτι της κυρίας, ήταν χίλιες και μια νύχτα, η καταγωγή της είναι απο το Μαρόκο. Όλα μέσα άστραφταν, οι τοίχοι , τα υφάσματα στους καναπέδες ....Ακόμα και το μπάνιο ήταν μπλέ με χρυσό και ο νιπτύρας σκούρο μπλε μάρμαρο, όπου γυρω απο την βρύση είχε άσπρες (αληθινές) ορχιδέες σκορπισμένες.... ντράπηκα ακόμα και τα χέρια μου να πλύνω, καθόμουν και χάζευα.. δεν έχω δει πιο ωραίο και πιο ακριβό μπάνιο.... και ξαφνικά ακούω "Ελένηηηη φεύγουμε" βγαίνω αμέσως έξω. Θα πηγαίναμε όλες οι γυναίκες για ψώνια.... και πραγματικά αγόρασα 4 τσάντες ψάθινες, για το καλοκαίρι στην Ελλάδα. Μετά απο 3 ώρες ψώνια, γυρίσαμε πίσω. Η φιλοξενία απο την κύρια, απο το Μαρόκο, ήταν τέλεια. Όπως οι λιχουδίες που φάγαμε μαζί με τον κάφε, ο καφές τους είναι τσάι με μέντα.


Γυρίσαμε σπίτι, δεν ξέρω πως θα τα χορέσω στην βαλίτσα όλα αυτά.......

Η μητέρα μου είναι στο σαλόνι με την φίλη της και μιλάνε, εγώ χαζεύω στο ίντερνετ...Να δω τι κάνουν οι φίλοι μου, συνεχίζει να βρέχει πολύ...έτσι ξάπλωσα για να κοιμηθώ και έβαλα να ακούσω μουσίκη.....ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήση οτι φεύγω.... ίσως γιατί δεν θέλω να το πιστέψω ........


...........................................................ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ............................................................................

2 σχόλια:

  1. Ελένη μου, αν ποτέ καταφέρω να πάω Μαδαγασκάρη ξέρω σε ποιόν θα εμπιστευτώ την ξενάγησή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιγουρα, θα είμαι μαζί σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή