5.9.12

Red Hot Chili Peppers....@ Greece



Τρίτη 04/09/2012, ΟΑΚΑ .... Red Hot Chili Peppers, για μένα απίστευτο, ακόμα και την ώρα που μπήκα μέσα στο στάδιο και κάθισα στην θέση μου με το μαγικό εισιτήριο.


Ακόμα δεν το πίστευα, το συγκρότημα που λατρεύω να ακούω απο τα εφηβικά μου χρόνια ήρθε Ελλάδα. Άρχισα να ακούω Red Hot Chili Peppers στο Λύκειο, είχα κολήσει με το "californication"  μέτα αγάπησα όλο το CD και έτσι έχω συνδιάσει τα τραγούδια τους με πολύ όμορφες στιγμές της ζωής μου.  Όπως το "by the way"  μου θυμίζει καλοκαίρι βράδυ, η μουσική να πέζει και παρέες παντού....
Στα φοιτιτικά μου χρόνια τα 'χω συνδιάσει με το άλμπουμ τους "Stadium Arcadium"όπου είναι και το πρώτο cd που πέζει τώρα στο αμάξι μου.
Για μια περίοδο θυμάμαι, είχα κολήσει με το "Aeroplane"... επειδή έλεγε
" I like pleasure spiked with pain and music is my aeroplane,
It's my aeroplane,
Songbird sweet and sour Jane and,
music is my aeroplane.....

Γιατί η μουσική με ταξιδεύει και πιστεύω ότι και να έχεις άμα άκουσεις ένα ωραίο τραγουδάκι η διάθεση σου αλλάζει αμέσως.....

Έτσι η μέρα που περίμενα τόσα χρόνια έφτασε και όχι στο εξωτερικό όπως πίστευα, οτι θα πάω να τους δω, αλλά στην Ελλάδα...Πανικός... κόσμος....φτάσαμε τους 70.000 όπως είπε η τηλεόραση....

Λίγο πρίν μπούμε στο ΟΑΚΑ

  
Μέσα στο στάδιο ώρα 7:00




 Και οι Red Hot Chili Peppers..... επι σκηνής......όλο το στάδιο σε πανικό, φωνές, τραγούδι και χορός....Σαν ένα μεγάλο πάρτυ....10:40
 Εγώ απο τόσο ψίλα που ήμουν , ήθελα να πέσω πάνω στο πλήθος....


 Μας ευχαρίστησαν που παρ΄όλη την οικονομική κρίση που περνάει η χώρα μας εμείς είμασταν εκεί και είπαν οτι ένιωσαν αγάπη απο το κοινό...Αφού έφυγαν απο την σκηνή και φωνάζαμε να ξανα 'ρθουν ...και όταν ήρθαν έβγαλαν μαζί τους την Ελληνική σημαία.


 ΤΕΛΟΣ...... με μια ευχάριστη-τρελή ανάμνηση....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου