11.10.12

J'aime Paris, Ταξίδι στο Παρίσι

Ένα μαγευτικό ταξίδι στην Γαλλία!!!
 Δεν πήγα εγώ αλλά οι γονείς μου, είπα να τους αφήσω μόνους αυτή την φόρα και να μείνω μόνη στο σπίτιιιιιιιι ......!!!!!!!! Τι έκανα εγώ? οτί κάνει κάθε παιδί που μένει μόνο του στο σπίτι όταν λείπουν οι γονείς του, πάρτυυυυ!!!!
Χεχεχε, με την μόνη διαφόρα μαγειρέψαμε πίτσες, μεζεδάκια ....και διάφορα άλλα... Το θέμα μας όμως δεν είναι πως τα πέρασα εγώ μόνη... Αλλά πως τα πέρασαν οι γόνεις μου?

Στην αρχή πήγαν στο concarneau, να δουν ένα φίλο του μπαμπά που έχει εστιατόριο εκεί.. Με γαρίδες απο την Μαδαγασκάρη. Αν τυχόν επισκεφθείτε το concarneau, σας προτείνω να δοκιμάσετε τα φαγήτα του.





Έδω βλέπετε το εστιατόριο !!!!!





 Έτσι είναι μέσα το εστιατόριο...

 το μπάρ...
 Ο επάνω όροφος...

 Οι γαρίδες Μαδαγασκάρης!!!!!


Ας κάνουμε μια βόλτα ...... στο concarneau...







 Σταμάτησαν να τσιμπίσουν κάτι....


 Μετά συνέχισαν την βόλτα τους....



 Η εκκλησία είναι ..... "santig du"




Mετά πήγαν Παρίσι!!!!
 Μέσα στην Παναγία των Παρισίων...Notre-Dame de Paris!!!!


 Στο Μουσείο του Λούβρου......Musée du Louvre







 Βόλτα στο Σηκουάνα!!!!



Une nuit à Paris!!!!!!

 bonne nuit...........

6 σχόλια:

  1. Το Παρίσι ήταν και θα συνεχίσει να είναι ο αγαπημένος προορισμός των ερωτευμένων.. όσες φορές κι αν το έχω επισκεφτεί δεν το χορταίνω.. Χαίρομαι που το απόλαυσαν οι γονείς σου Ελένη μου και σου εύχομαι σύντομα να το απολαύσεις και εσύ!!! (χμμμ φυσικά το ίδιο εύχομαι και για μένα :) ακόμα μια φορά δεν θα έβλαπτε :) ).
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. makari katerina mou!!! poli tha to ithelaa na paw kai egw parisi sintomaa me euxaristi megali pareaa!!! filakiaaa :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΗ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστωωω!!! Σου εύχομαι πολυ συντομα να ταξιδέψεις στο Παρίσι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hello dear!
    i did not know your blog, it's great!
    you have a new follower, follow me back?

    algopasaconmeryblog.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή