6.11.12

My grandmother's garden

Ο κήπος της γιαγιάς μου!!!
Από παιδί που ήμουν, ήταν για μένα μια παιδική χαρά, να τρέξω και να παίξω με τα ξαδέλφια μου κρυφτό και κυνηγητό. Με τόσο ωραίες αναμνήσεις, όταν πηγαίνω να δώ την γιαγιά και τον παππού μου, πάντα μ΄ αρέσει να πηγαίνω στον κήπο τους.  Περπατάω και  θυμάμαι όλα αυτά που έζησα ώς παιδί, κάθε σημείο μου φέρνει και μια ωραία ανάμνηση , όπως η κούνια που είχε φτιάξει στην καρυδιά.
Η γιαγιά έχει απ' όλα τα καλά ..... τα πάντα τα κάνει με αγάπη, οτι φτιάχνει και βάζει στον κήπο της!!!!!!!!!!!!



 Η ροδιά μας... που φέτος φάγαμε πεντανόστιμα ρόδια!!!! 


 Τα πράσα μας!!!


 Ο ουράνος απο τον κήπο της γιαγιάς!!!

 Ο πευκός της γιαγιάς!!!
 Τα ξύλα για το τζάκι μας!!!

 Τα καρύδια για τη καρυδόπιτα!!!


 Πιπεριές....Πράσινες και Κόκκινες για πικάντικα φαγητάαα....
 Μπάμιες στο τέλος παραγωγής!!!
Κολοκύθα για Halloween.....

 Λάχανα και κουνουπίδια



 Αυτός είναι ο κήπος της γιαγιάς μου!!!!!!!

1 σχόλιο: