28.12.12

Goodbye 2012..... my 10 best thing!!!

Σε λίγες Μέρες, θα αποχαιρετίσουμε το 2012... θα μαζευτούμε όλοι μαζί αγκαλιά και θα τραγουδήσουμε " Πάει ο παλιός ο χρόνος..." , έτσι και εγώ μέσα απο το μπλόκ μου θέλω να αποχαιρετήσω τα 10 πιο όμορφες στιγμές που μου χάρισε το 2012!!!!

1. Το ταξίδι μου στην Μαδαγασκάρη..... Δέν έχω άλλα λόγια, εδώ στο μπλόκ μου έγραψα όλες τις εμπειρίες που έζησα εκεί.





2. Η ζωή μπορεί να ΄ναι άδικη , σου πέρνει ανθρώπους που αγαπάς αλλά σου φέρνει άλλους. Το Πάσχα μπορεί να έχασα έναν άνθρωπο που αγαπούσα πολύ άλλα η ζωή μου έφερε 2 καλές φίλες.


3.Το καλοκαίρι, αξέχαστα πάρτυ και γνωριμίες...καινούργιοι φίλοι!!!!!!



4. Τα Γενέθλια μου!!!! Με φίλους, συγγενείς και ανθρώπους που αγαπωωωω!!! Από το πρωί στο σπίτι εώς την άλλη μέρα μαζί!!!!





5. Η πιο ώραια εμπειρία μέσα στο καλοκαίρι του '12 ήταν και η έκθεση ζωγραφικής με τη Κατερίνα


6. ΚΡΗΤΗ διακόπες, Χανία, Ηράκειο, Ρέθυμνο ......


7. Διακοπές στο "Ελληνικό"......Λίγο.... άλλα πολύ ώραια να βλέπεις όλους τους φίλους απο την Μαδαγασκάρη, ξανά.....

8. Μετά στην ζωή μου ήρθαν τα παιδάκια μου και τα μαθήματα ζωγραφικής.

9. Και βέβαια μια άλλη αγάπη ... ήρθε στην ζωή μου το ραδιόφωνο, σας έχω μια έκπληξη με τον καινούργιο χρόνο. Αλλά αυτό έγινε Μέσα στο '12.







10. Και άλλοι φίλοι.....  Εύχομαι να έρθουν και άλλα άτομα στην Ζωή μου και να την ομορφαίνουν!!!!!

Με το Καλό ο Καινούργιος Χρόνος!!!
                            Να σας φέρει αυτά που ποθείτε....!!! Φιλάκιαα!!!!



2 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά!!!! Καλή χρονιά με υγειά!!!!! Ότι επιθυμείς το 2013 να συμβεί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑΑ!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 2013 ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή