23.5.13

Η Γιορτή μου.... 2013!!!

Θέλω να ευχαριστήσω μέσα απο την καρδιά μου όλους όσους μου έδωσαν σήμερα τις καλύτερες ευχές.. Και ιδιαίτερα όλους τους Φίλους και Συγγενείς που μου ευχήθηκαν από κοντά.. Πέρασα υπέροχα και χωρίς εσάς αυτή η μέρα δεν θα ήταν μοναδική...Φέτος μέσα από πολλές δραστηρίοτητες γνώρισα πολύ κόσμο και είναι πολύ συγκινητικό , όταν άνθρωποι που δεν τους έχεις γνωρίσει από κοντά σε αγγαλιαζουν και νιώθεις σαν να τους ξέρεις χρόνια .. Ένα Μεγάλο Ευχαριστώ στους γονείς μου!!!! 



 Αυτό το Μιλφειγ μας.....





Η συνταγή του είναι .... ΕΔΩ 

Μετά έφτιαξα με την βραζιλιάνικη Πιτα ( δική μου εμπνευσης) για τους καλεσμένους που θα έμεναν ως αργά για μεζέ!!! 


Τα όμορφα λουλουδια που μου έφεραν φίλοι !!!







Πέρασα υπέροχα το ίδιο πιστεύω και οι καλεσμένοι μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου