29.1.14

Εργασια , οταν πηγαινα Δημοτικο

Πριν λίγες μέρες βρήκα μια εργασία που είχα κάνει στην πέμπτη Δημοτικού .....
Αλλά επειδή δεν μπορούσα να την κρατήσω, το φωτογράφισα για μην το χάσω πoτε και να το δείξω (σε κάποια χρόνια) στα παιδιά μου , όπου εύχομαι να πάρουν την φαντασία μου και την δημιουργικότητα μου !!!!!


 Έφτιαξα ενα τροπικό χωριό, οτι θυμόμουν σαν παιδί απο περιγραφές του μπαμπά για την Μαδαγασκάρη.... ετσι την φανταζόμουν σαν παιδί .


 Σε χαρτόνι, το έβαψα και με φοίνικες έφτιαξα σπιτάκια...


 Η Θάλασσα και η βάρκα του μπαμπά που πιάνει ψάρια...







Κρατήθηκε 15 χρόνια .... αυτη η εργασία, λυπήθηκα που έπρεπε να πάει στα σκουπίδια.... γιατί πόσα να κρατήσω απο τα παιδικά μου χρόνια..... έχω πάρα πολλά πράγματα για να θυμάμαι .....




4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο φαίνεται.Πολύ πρωτότυπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστωωωω!!! για εργασια δημοτικου ειχα παρει 10' :D D:

      Διαγραφή
  2. παλια καλα που υπαρχουν και οι φωτογραφιες!!! αν και 5η δημοτικου, υπεροχη η εργασια σου και με αρκετη φαντασια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙΙΙΙΙΙ .... οι εργασιες μου θυμιζαν η Μαδαγασκαρη ή Θαλασσα......

      Διαγραφή