16.11.14

Ιδέες για Χριστουγεννιάτικη Διακόσμηση απο το μπλοκ μας

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!!!

Σήμερα θα σας παρουσιάσω κάποιες ιδέες για χριστουγεννιατικη διακόσμηση 
που έχω ανεβάσει στο μπλοκ μου απο άλλες χρονιες. 


Ας αρχίσουμε.... 2010 

εδω θα δείτε, κάποιες φωτογραφίες απο χριστουγεννιάτικη διακόσμηση
που μ' αρεσαν παρα πολυ






το 2011
Ήταν η χρόνια που γύρισα στο πατρικό μου...
ετσι είχα στολίσει ενα κατακόκκινο δέντρο 

κόκκινες μπάλες , κόκκινα λουλούδια
και για να γεμίσει ποιο πολύ
έβαλα κόκκινες κορδέλες..

όλα απο εμένα .... 





Το 2012
Δεν μπορούσα να στολίσω δέντρο 
(λόγω αλλεργικού και άσθατος ημουν πολυ χάλια) 
 και έτσι στόλισα καραβάκι ...



ορίστε το καραβάκι που στόλισα 
και 
βλέπετε τα λουλουδια... 
είναι απο το δέντρο που τα είχα βάλει το 2011..
τωρα τα συνδύασα και με ένα φανάρακι
που τα εχουμε το καλοκαιρι στην βεράντα
κοιτάξτε τι ωραία που ταίριαξε 
στην χριστουγεννιάτικη διακόσμηση 






Το 2013 
Πάλι καραβάκι γιατι δεν μπορουσα δεντρο... 



είχαμε δυο κερια που η όψη τους είχε χαλάσει 
έτσι για να μην φαίνεται ποσο χαλασμένα ήταν
και γιατί τ' ηθελα για την διακοσμηση μου
τα έντυσα και τα στόλισα με μια κορδέλα ...




μια άλλη ιδέα....
 πάνω σε 2 καλοκαιρινά φαναράκια 
έβαλα 2 χρυσά λουλούδια και έτσι
έγιναν και αυτα χριστουγεννιάτικα
Υπέροχα... 






Ελπίζω να σας έδωσα ιδέες και λύσεις!!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου