25.9.15

Εκδρομή στην Μονή Αγ. Δημητρίου Αυγού Ερμιονίδας ...

 Γεια σας αγαπημένοι μου blogger... τι κάνετε??
Έχω πολλές μέρες να γράψω... και αυτο με στεναχωρεί ... Όμως σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας φωτογραφίες απο την εκδρομή μου στην Μονή Αγ. Δημητρίου Αυγό στην Ερμιονίδα μας...








εγώ με αθλητικό ντύσιμο και μπλούζα "the original loser" 
ναι ξέρω και τι σημαίνει και τι γράφει η μπλούζα μου 
χεχε 





Η εικόνα του Αγ. Δημητρίου 



Πιστεύω να σας άρεσαν οι φωτογραφίες
πολλά φιλιά!!! 



4 σχόλια:

  1. Μου άρεσαν οι φωτο και ειδικά η εικόνα του Αγ. Δημητρίου.... Είδα το σχόλιο σου στο blog μου και συμφωνώ κι' γω να τα λέμε πιο συχνά... οπότε γίνομαι μέλος στο blog σου & περιμένω να κάνεις εγγραφή και στο δικό μου!
    Πολλά φιλάκια και σ' ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχει πολυ μεγαλη και ωραια ιστορια αυτο το μοναστηρι... για αυτο και η εικονα του Αγ. Δημητρίου είναι τόσο παλιά.... χαιρομαι και εννοειτε πως θα κανω εγραφει ( και ευτυχως που μου το πες γιατι πολλες φορες το ξεχναω να κανω εγραφή, γιατι εγω όσα blog μ' αρέσουν τα έχω σε στήλες κάτω κάτω στο blog μου)
      Πολλά φιλιά και σε περιμένω ξανά στο blog μου !!!!

      Διαγραφή
  2. ανεβηκες τοσο ψηλα ή κατεβηκατε απο πιο ψηλα? οπως και να εχει η θεα ειναι απιστευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αξιζε τον κόπο ..όσο και να κουράστηκα!!! Η θέα μου πήρε όλη την κουράση... για μέρες θα έλεγα!!!

      Διαγραφή