22.10.15

My new blue back bag

Γεια σας φίλοι μου...
Αγάπω πάρα πολύ τις τσάντες πλάτης 
και
 πέρα απο τις αθλητικές που έχω για το basket
έχω δερμάτινες για καφέ ή βόλτα


My new blue back bag 



Ο καινούργιος μου έρωτας λοιπόν σε τσάντα 
είναι σε μπλέ χρώμα, δερμάτινη με  χρυσά τρουκς
και έχει 2 αποθηκευτικούς χώρους
φοριέται στην πλάτη...
έχει απίστευτο χώρο , με έχει βολέψει πάρα πολύ για δουλειές
γιατί χωράει πολλά πράγματα 

Την συνδύασα με τζίν και μαρινιέρα
και για να δώσω χρώμα στο σύνολο μου 
έβαλα στο λαιμό μου, μια εσάρπα απο την Μαδαγασκάρη
σε φούξια χρώμα...



Τα μαλλιά μου αλογοουρά για ποιο άνετα 
γυαλια ηλιου σε γκρί φακό και μαύρο χρώμα
με φούξια κραγιόν...

Τι λέτε σας αρέσει ο συνδυασμός που έκανα ???? 





6 σχόλια:

  1. Τα ταίριαξες όλα πολύ όμορφα!!!!
    Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι δερμάτινες τσάντες πλάτης είναι τόσο άνετες και τόσο στην μόδα! :)

    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι εχεις απολυτο δικιοο... μ' αρεσει πολυ αυτη η μοδα ;) ;) !!!!

      Διαγραφή
  3. Νομίζω πως τα ταίριαξες μια χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ, αν και είχα μια αμφιβολία για την εσάρπα .. αλλα οκ!!!!

      Διαγραφή