18.10.15

Review Post #2 Κραγιόν & Άρωμα Πούδρας απο cherrybox

Καλημέρα Φίλοι μου
Σήμερα θα περάσουμε στο δεύτερο μέρος της παρουσίασης 
του φθινοπωρινού κουτιού του cherrybox 

Άλλα 2 προϊόντα που θα δούμε σήμερα
είναι:



&


Το κραγιόν αριστερά είναι σε κανονικό μέγεθος
η κολόνια είναι δείγμα και είναι φανταστική..

Αυτό που με ενθουσίασε περισσότερο
είναι οτι το κουτί του cherrybox ήταν αρωματισμένο απο την κολόνια αυτή
οπότε όταν το ανοίγεις σου έρχεται μια υπέροχη μυρωδιά
και αρχίζεις και μυρίζεις το κουτί
ταξιδεύεις για λίγο
και μετα ανοίγεις τα πράγματα ένα- ένα ..



 βλέπετε στην φωτογραφία το κραγιόν και την κολόνια
Η κολόνια απο την Pas de Coq - Άρωμα Πούδρας 



Το κραγιόν σε χρώμα cherry pie 
απο την ελληνική εταιρεία So! Beauty





και μια κοντινή φωτογραφία για να δείτε το κραγιόν 
στα χείλη μου... 



Τα 'χω λατρέψει, το κραγιόν και την κολόνια ....
όλο τον Οκτώβρη
είναι τα μόνα που χρησιμοποιώ κάθε μέρα....



find me 






Φιλάκια Πολλά και να περνάτε πάντα όμορφα!!!! 





6 σχόλια:

  1. Το κραγιόν αναδεικνύει τέλεια τα μάτια σου... Να φοράς σκουρόχρωμα κραγιόν σου πάνε πολύ! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα λατρευωω τα μπορντοο το χειμωναα... και σε ρουχα και σε κραγιον... αλλα πιστευω ακι το μοβ να μου πηγαινειι ...χεχε...!!!!

      Διαγραφή
  2. Σου πάει παρα πολύ το χρώμα!! Εγώ δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμη το δικό μου στα χείλη, μόνο στο χερι μου. Το άρωμα όμως το λάτρεψα!! Μυρίζει υπέροχα και το έχω στην τσάντα μου! Φιλιάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστωω Κωνσταντίνα μου!!!! αυτην την περίοδο μόνο αυτο φοράω στα χείλι μου!!!! καλα ναι και το άρωμα παντού μαζίιιι....... Φιλάκιααα!!!!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος23/10/15, 11:42 μ.μ.

    καλησπερα! αγαπησα κι εγω εξισου και τα δυο προιοντα! ειδικα το αρωμα γιατι εχει τελεια διαρκεια...ειναι eau de parfum και οχι κολόνια γιαυτο και ειναι εξαιρετικο! σου προτεινω να το παρεις και σε κανονικο μεγεθος θα το ευχαριστηθεις πολυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναιιι το ερωτευτηκααα!!!!! το χει παρει και σε κανονικό μέγεθος??? γιατι και εγω σήμερα έκανα παραγγελία ..και ανυπομονώ !!!!!!

      Διαγραφή