7.11.15

My new Room Decor...


Οι αλλαγές για μένα είναι κατι πολύ συνηθισμένο..
ειδικά στο δωμάτιο μου.... 

Σήμερα θα σας δείξω την αγαπημένη μου γωνιά ...
είναι περίεργο αλλά εκεί πάντα κοιτάζω... 
ανάβω τα κερια μου και χαλαρώνω

Οι αγαπημένες μου Κολόνιες 
Marc jacobs Daisy, Pas de Coq 1 και trésor Lancome

Απο την Συλλόγη που κάνω με τις Μπάλες
το αγαπημένο μου Παρίσι...

και 2 κόκκινα κεριά... 

και η απογευματινή θέα απο το μπαλκόνι μου.... 


Πέρασα τέλια σήμερα... το ίδιο εύχομαι και για έσας!!!


find me 








8 σχόλια:

  1. Είναι ωραίες οι αλλαγές, φρεσκάρουν όλο το δωμάτιο! Και η θέα, υπέροχη. Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι ...και χριαζομαστε οικονομικες αλλαγεςς !!! Καλη εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  2. με τετοια χρωματα στη θεα σου πως να μην εισαι χαρουμενη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις ενα δικιοο Ζίνα μου.. αυτα ειναι τα τυχερα αν ζεις στην επαρχια...!!

      Διαγραφή
  3. Ειδυλλιακή και ρομαντική η γωνιά σου!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή