17.11.15

Άρωμα ''Pas De Coq'' και κρέμα προσώπου ''NATURA SIBERICA''

Θυμόσαστε το άρωμα από το κουτί του cherrybox
ε, λοιπόν!!! το λάτρεψα τόσο πολύ
που το πήρα σε κανονικό άρωμα..... 
και
Θα σας δείξω την κρέμα προσώπου 
 της ΝATURA SIBERICA 




Ας ξεκινήσουμε απο το άρωμα Pas De Coq 

Aρώματα εμπνευσμένα από φρούτα, ροζ λουλούδια, τριαντάφυλλα, οσμανθό, πούδρα και αθωότητα. Ανήκουν στις λουλουδένιες αρωματικές οικογένεις κυρίως και στα ξυλώδη.


αυτή είναι η περιγραφή της ροζ σειράς, στην σελίδα τους!!! 




εδώ βλέπουμε το μπουκάλι του αρωμάτος απο την ροζ σειρά 1
διάλεξα 50ml 

Τιμή cherrybox: 16 Εuro 





Η κρέμα προσώπου της ΝATURA SIBERICA 

Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω αυτή την εταιρία
και μέχρι στιγμής είναι πολύ καλή ....
την χρησιμοποιώ πρωί - βράδυ εδώ και 2 εβδομάδες !!!! 




γιατί διάλεξα να δοκιμάσω αυτη την κρέμα προσώπου?

απο την περιγράφη που είχε η σελίδα του cherrybox , μου άρεσε:
1.  φροντίδα του ευαίσθητου δέρματος (γιατί έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα) 
2. Η επίδραση ενυδάτωσης της κρέμας συνεχίζεται όλη την ημέρα
3. Το SPF-20 προστατεύει αξιόπιστα την επιδερμίδα κατά την έκθεση στον ήλιο
 από την αφυδάτωση και τις καφέ κηλίδες.

Τιμή cherrybox:  10,45 Euro 


Η παραγγελία έγινε απο το cherrybox 

Find me 






4 σχόλια:

  1. Ότι έχω δοκιμάσει από Natura Siberica μου κάθησε τέλεια!! Την κρέμα βέβαια δεν την έχω δοκιμάσει! Το αρωματάκι το λατρεύω!! Φιλιάαα..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι τελια η κρέμα... εχω μείνει πολυ ικανοποιημενη..... ναι το αρωμα ειναι ερωταςς!!!

      Διαγραφή
  2. Αφού έχει άρωμα πούδρας θα είναι τέλειο!!!!! Τουλάχιστον εμένα μ' αρέσουν πολύ τα πουδρένια αρώματα που έχουν και τριαντάφυλλο! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κοριτσι μουυυ!!! γι αυτο το λατρεψαα και εγω.... και το πηρα στην ποιο μεγαλη συσκευασια!!!!

      Διαγραφή