9.12.15

Έτοιμος ο πύργος του αιφελ σε 3d παλζ

Σήμερα θα σας δείξω τον πύργο του αιφελ
Αυτό το παλζ μου το είχαν φέρει δώρο το καλοκαίρι στα γεννέθλια μου

και τώρα που περνάω περισσότερο χρόνο 
μέσα στο σπίτι.. πήρα την απόφαση να το αρχίσωω.. 

Έτσι άνοιξα το κουτί και άρχισα να απλώνω τα κομμάτια του παλζ 






και επειδή είναι 3d μερικά έπρεπε να τα λυγίσω 









εδώ τέλειωσα το πρώτο κομμάτι 



και ξεκίνησα για το δεύτερο...
τρίτο δεν έχει φώτο γιατι είχα ενθουσιαστεί να το τελειώσω γρήγορα...

και μεσα σε 2 ώρες το 'χα τελειώσει 


Ορίστε....... 






και το βράδυ είναι φοβερό ... 




Μπορείτε να με ακολουθήσετε  σε... 






για να μαθαίνετε τα νέα του blog μου !!! 

6 σχόλια:

  1. Εντάξει χαρά στην υπομονή σου, δικαίωσε όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω και τα παζλ εχουμε τσακωθει προ πολλου! υπεροχος ο πυργος σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Καταλαβα κοριτσιιι.... ευτυχως ακομα προσπαθωω!!!

      Διαγραφή
  3. απαπαπα βρε χαράς την υπομονή σου, μπράβο βρε κορίτσι, εγώ πιθανότατα θα το είχα πετάξει από το μπαλκόνι!!! και μέσα σε 2 ώρες, απίστευτο μου φαίνεται, πάντως δείχνει πάρα πολύ όμορφο, σκέτο στολίδι! Από το πάρτυ της Ζίνα έρχομαι και καλώς σε βρήκα μιας και είναι η πρώτη φορά που σε επισκέπτομαι και ελπίζω να μου επιτραπεί ο ενικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες στι blog μου... καλα και εγω οταν το ξεκινησα πιστευα οτι θα μου παρει μια βδομαδα.. και οταν το τελειωσα σε 2 ωρες.. λεω καλα.. ποσο εξυπνη εγω γινει χαχαχαχα... και εγω σε ειδα στο καφεδακι της Ζίνας.... θα τα λεμεε τωρα ποιο συχναα!!!

      Διαγραφή