29.12.15

Goodbye 2015.... Απολογισμός της χρονιάς που Φεύγει!!!!

Γεια σας φίλοι μου!!!! 

Όπως καταλάβατε και απο τον τίτλο αποχαιρετώ μέσα απο το blog μου το 2015...

Φέτος διάλεξα τον τίτλο "απολογισμός" για την χρονιά που φεύγει 
γιατί έτσι το νιώθω πιο πολυ..

μια βδομάδα σκέφτομαι ....τι να γράψω για την χρονιά αυτή??

Άλλες χρονιές ο τίτλος ήταν "my 10 best thing"...
και τώρα ούτε 10 δεν είναι τα όμορφα της χρονιάς που φεύγει. 

 με όσους ανθρώπους μίλησα μου είπαν όλοι, πολυ δύσκολη χρονιά...
και έτσι ήρθαν τα ...γιατί??? 
και σε ποιο γιατί να απαντήσεις??
Δυσκολεύτηκα... 

Το καλό είναι οτι η χρονιά αυτή, για όσους μας δυσκόλεψε και μας απογοήτευσε
ΦΕΥΓΕΙΙ.... 
και έρχεται σε λίγες μέρες μια καινούργια χρονιά....


Goodbye 2015....

Ίσως κάποια πράγματα πρέπει να γίνουν ...
για να μας ωριμάσουν και να μας κάνουν πιο δυνατούς..  
Ίσως γιατί το καλύτερο είναι να αντιμετωπίζεις την αλήθεια κατάματα.. 
και ας πληγωθείς..
Αυτό γίνετε μόνο στους ανθρώπους που νιώθουν και ξέρουν να ζουν τι ζωή.
Γιατί δεν φοβούνται για τίποτα...

Δεν πειράζει .. λένε πως όλα στη ζωή γίνονται για κάποιο λόγο...

Ψέματα, Διπροσωπία, Κακία, Υποκρισία, Δολιότητα, Αχαριστία..
Όλες αυτές τις λέξεις τις έμαθα το 2015.
Σε μερικά έψαχνα απαντήσεις... 
Πλέον πιστεύω καλύτερα να μείνουν έτσι.. Αναπάντηντα..

και ξέρεις γιατί??
Γιατί πλέον δεν με απασχολεί κανείς και τίποτα...
οτι έγινε σε αυτή την χρονιά, θα το αφήσω να μείνει εκεί... 

Δεν μετράω μήνες να έρθει το 2016, μετράω μέρες και ώρες...

και μόνο που ξέρω οτι φεύγει το 2015... έχω ηρεμίσει...


Αυτα που κράτησα είναι ....


1.  Τα γενέθλια μου 






2. Ο Γαμός της φίλης μου 






3. Το κανάλι μου στο youtube






4. To Ταξίδι μου στην Θεσσαλονική






5. Η Υγεία μου





6. Καινούργιοι φίλοι 


Με το καλό ο καινούριος χρόνος και οτι δεν μου έφερε το 2015 

και οι υπόλοιπες χρονιές..
ας μου το φέρει το 2016 !!!
Δεν θέλω πολλά.... λίγα και καλά!!!

Πολλά πολλά φιλιά να περνάτε όμορφα!!!





2 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και καλά! Δεν ήξερα ότι έχεις κανάλι στο youtube... τρέχω να το τσεκάρω! Να κρατάς μόνο τα καλά που σου συνέβησαν.... τα κακά άστα να τα πάρει ο παλιός ο χρόνος :)
    Το post που μου πρότεινες για προτάσεις δώρων το έκανα... μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο blog μου http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/2015/12/santa-claus-is-coming-to-town.html
    Φιλάκια και να περνάς υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι κοριτσι μου ...εχω καναλι στο youtube.... κανω αναρτησεις και εδω με τα βιντεοοο μου!!! σ ευχαριστωω που ηρθες και στο καναλι μου ...... και σ ευχαριστωω για το post.... και την βοηθεια σου !!!!

      Διαγραφή