19.2.16

Πως έφτιαξα την δική μου Ατζέντα για το 2016 *part 2*

Καλημέρες....
Όπως βλέπετε και από το τίτλο μου , θα ακολουθήσει ένα δεύτερο μέρος
την πολυαγαπημένης μου ατζέντας...

Δεν σταμάτησα εκεί και ας ήταν πολύ γεμάτη..
Ήθελα λίγο παραπάνω χρώματα, σχέδια....




Για να δούμε τις φωτογραφίες .... 
Τι έκανα λοιπόν στην Ατζέντα μου???



έβαλα το 2016 με χρυσά γράμματα...






Μέσα , μόλις την ανοίγεις έχει 2 φωτογραφίες 




 Τα αγαπημένα μου cupcake απο το κανάλι μας στο youtube


Δεν μου έφταναν τα αυτοκόλλητα στο πρόγραμμα μου
έβαλα και καρδούλες.. 



Φυσικά στο "θέμα" ψώνια...
βρήκα την ποιο ωραία φωτό να βάλω.. 
και ας σημειώνω σουπερ μάρκετ και έξοδα..
Δεν πειράζει.... χεχε



"Θέμα 3"










και τέλος ...





Για όσους και όσες θέλουν να δουν πως ξεκίνησα να την φτιάχνω...
πατήστε παρακάτω...


πιστεύω να σας άρεσε .... εγω την έχω λατρέψει 
είναι ακριβώς όπως την θέλω.... 
και μέχρι στιγμής με εξυπηρετεί παρά πολύ 
γιατί, κατάφερα να τα έχω όλα σε 1. 

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση...
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!








10 σχόλια:

  1. TEEEEEΛΕΙΑΑΑΑ ΑΠΛΑΑΑΑΑΑΑΑ
    www.beautyisallaround6.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστωωωω !!!!! :D :D θα επισκεφτω σύντομα το blog σου!!! πολλα φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. η ατζεντα ειναι μεγαλη υποθεση! μου αρεσαν οι πινελιες σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι καρδούλες επιβάλλονται Ελένη μου! Οπότε καλά έκανε και τις έβαλες... χιχι.... Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω ότι είναι η πιο όμορφη ατζέντα που έχω δεί! Σου φτιάχνει το κέφι! Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοοοο ευχαριστωω πολυ γι' αυτο το πολυ πολυ πολυ όμορφοοο σχόλιο !!!! :D :D :D

      Διαγραφή
  5. Γεια!!! Έχεις υπέροχο blog. Αν θες ρίξε μια ματιά στο δικό μου: http://booksfrien.blogspot.gr/ Ελπίζω να σου αρέσει!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο blog μου λοιπον!!! και βεβαιαα... αγάπω τους blogger... και απο λιγο που έριξα μια ματιά!!! μ΄αρεσει να διαβάζω βιβλία...

      Διαγραφή