6.3.16

My wish list #01

Οι μέρες περνάνε και περιμένω να γίνω καλά...
και έτσι σκέφτηκα να φτιάξω την λίστα με τα πράγματα που θέλω να αποκτήσω
μέσα στο 2016 γι' αυτό και έβαλα #01

Σίγουρα θα ακολουθήσουν και άλλα..
Στα όνειρα μπορούμε να φανταζόμαστε ότι θέλουμε

Έτσι ονειρεύτηκα τι θέλω


Ξεκινάω με την κατηγορία Ντύσιμο






01. Γόβες leopard , έχω μια μικρή αδυναμία....
και στις γόβες και στο leopard ...








02. Αυτό το χρώμαα.... αχ αυτό το χρώμα... μόνο σε εμένα φαίνεται ιδιαίτερο
και τέλειο....






03. Αθλητικά Love
                                              Nike ακομα LOVE, love, LOVE, love... 







04. παλτό - καπαρντίνα ... 
σε μπεζ χρώμα ... 
για τις κρύες μέρες που θες να πας για καφέ αλλά κρυώνεις..







05. Τσάντα μαύρη..
μην κοιτάτε το λογότυπο... το σχέδιο μ΄ αρέσει...
και το χρώμα γιατί ταιριάζει με όλαα... 








06. Το ψάχνω εδώ και ένα χρόνο ..
το είχε δείξει πέρσι το καλοκαίρι μια youtuber από την Γαλλία...
τόσο πολύ αργούν να έρθουν από Γαλλία στην Ελλάδα??
ή στην Ελλάδα δεν θα έρθει ΠΟΤΕ... αυτό το χρώμα???









07. Σοκολάτα...
Το συγκεκριμένο δεν τρώγετε είναι για το μακιγιάζ...
είναι Bronzer 
και μυρίζει σοκολάτα.... (λένε... όσες το αγόρασαν) 








08. Πρέπει να  αποκτήσω και εγώ κάτι απο την "The Balm" 
αυτό είναι το highlight...








09. Lip - cream ..
αν και στην αρχή νομίζα οτι ήταν ρουζ... 
 εμένα μ' αρέσει... 







10. την έχουν δείξει πολλές κοπέλες στο youtube 
και με εντυπωσίασε

Anastasia- Beverly Hills , Highlighting and Contouring








11. ποτέ δεν βάφομαι έντονα.. πάντα προτιμώ
γήινες αποχρώσεις και απαλά χρώματα
νομίζω οτι αυτή η παλέτα από την MAC
είναι ...για μένα. 






12. εε ναι !!! το 'χω παραδεχτεί και στα σχόλια
σε όσες το ανεβάσετε και το παρουσιάσατε
για το πόσο το θέλω.. όποτε δεν γινόταν να μην λείπει από την
λίστα...





13. Αν και έχουν βγάλει όλες οι εταιρείες από όσο έχω
δει και έχω μελετήσει σε blog και youtube
η κασετίνα της NYX με κέρδιζε ...εε και την έβαλα στο μάτι..





και προχωράμε στην τεχνολογίαα....



14. μπαταρία για να φορτίζεις το κινητό ... όπου και να 'σαι..
έχω ένα θέμα με το κινητό .. 




15. Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ τέτοια ακουστικά
όταν έκανα ραδιοφωνικές εκπομπές
τα δοκίμασα πρώτη φόρα και μπορώ να πω οτι κόλλησα..
γιατί , όταν κάθεσαι να απολαύσεις την μουσική σου
και
να χαλαρώσεις... δεν ακούς τίποτα άλλο...
μόνο μουσική
και  προτίμησα leopard... LOVE.







16.  Τα ακουστικά του κινητού...
(κοντεύω να τα ξεριζώσω, λίγο πιάνονται στην τσάντα...
λίγο σε πόρτες, πέφτουν κάτω...)
εεε μόλις είδα ακουστικά σε καρδούλες .. 





17. πάνε πολλά χρόνια.. σίγουρα 6 χρόνια 
πού έχω να χρησιμοποιήσω .. δική μου φωτογραφική !!!

18. Κινητό.... νέος έρωτας...  πολύ δύσκολος όμως!!
οπότε... καλύτερα ας μπει στην wish list .... και βλέπουμε.....





19.  Να συνδέσεις κινητό, να συνδέσεις σκληρό δίσκο.. να σώσεις φωτό
βάλε βγάλε καλώδια .... στον υπολογιστή...
μου διαμαρτυρήθηκε την προηγούμενη φορά..
και μου έδειξε στην οθόνη αυτό





20. νομίζω απ' όλα... αυτό το αγοράζω και αύριο με 2,50 ευρώ...
να απολαμβάνω τον καφέ και το τσάι και να ονειρεύομαι
ότι τρώω παγωτό...


οι φωτογραφίες είναι απο το pinterest ...

Μπορείτε να με ακολουθήσετε 




για να μαθαίνετε τα νέα του blog μου !!!



6 σχόλια:

  1. Nike + παλτουδάκι, τέλειος συνδυασμός !
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέραα... ναι αυτο το παλτό πάει με όλλαααααααα..... :)

      Διαγραφή
  2. Μου έδωσες ιδέα με τη μπαταρία για να φορτίζει το κινητό.... όσο για τη υπόλοιπη λίστα μου θα έλεγα ότι μάλλον έχει τιγκάρει και δεν με παίρνει για περισσότερα... οπότε θα περιοριστώ με αυτό! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναιιι ...η μπανταρια στο κινητοο ειναι θεμαα!!!!

      Διαγραφή
  3. Καταρχήν καλημέρα και χρόνια πολλά!!! Για να μην χάνω νέα σου έκανα subscribe μέσω email. Είναι το νέο μου σύστημα για να παρακολουθώ τις φίλες μπλόγκερς και να μην χάνω ποστ.
    Βλέπω έχουμε και οι δύο αδυναμία στο λέοπαρντ. Σου συστήνω το διαδικτυακό μαγαζί Italos.gr. Από κει αγόρασα πέρυσι λεοπάρ ψηλοτάκουνες γόβες tip toe σε πολύ καλή τιμή. Μπες να δεις αν υπάρχει ακόμα το σχέδιο.
    Τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα και χρόνια πολλά!!!! έχω άρχισει και έχω σίγα σίγα με το subscribe μέσω mail... είναι το καλύτερο!!! σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση γιατί θέλω κάτι οικονομικό... πολλα φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή