15.4.16

Ζώνες απο σχοινί, για τα καλοκαιρινά φορέματα !!!!!

Καλημέρα φίλοι μου!!
εδώ και καιρό είχα αγοράσει 2 σχοινιά για να τα κάνω ζώνες
γιατί το καλοκαίρι φοράω φορέματα σε αρχαιοελληνικό στύλ 


Τα υλικά μας
ακροδέτες 10MM με αλυσίδα σε χρυσό
Κορδονέτο νήμα 10MM εκρού-χρυσό
σχοινί 10ΜΜ μωβ χρυσό χιαστί 










Η πρώτη ζώνη μου... 
που σκέφτηκα να την φορέσω και με μπλούζες
οχι μόνο με φορέματα



και η δεύτερη ζώνη...




Πιστεύω να σας άρεσαν.... 
Εσείς θα τις φοράγατε στις καλοκαιρινές σας εμφανίσεις?



Πολλά φιλάκια!!!


4 σχόλια:

  1. Ωραίες και οι δύο... αλλά θα φόραγα σίγουρα την άσπρη!!!! Φιλάκια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστευω να καταφερω να σας δειξω και πως θα ναι πανω μου!!!

      Διαγραφή
  2. Τόσο απλό να τις φτιάξουμε και τόσο όμορφες! Θα τις φορούσα και τις δύο (μου έδωσες ιδέα και θα φτιάξω κι εγώ)! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιι και ειναι και οικονομικες και μοντέρνες.... περιμένω να δω τις δικές σου ζώνες κορίτσι μου !!!! πολλα φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή