20.4.16

Decor: Βάψιμο και αλλαγές δωματίου


Γειά σας φίλοι μου!!!
Την προηγούμενη βδομάδα, ασχολήθηκα με το βάψιμο..
ήθελα να κάνω μια αλλαγή στο δωμάτιο μου και έτσι άλλαξα χρώματα στους τοίχους.

Φυσικά σας έχω και φωτογραφίες για να τα δούμε αναλυτικά


Hello my friends!!!

Last week, i paint my room...
I wanted to make a change in my room so I change the colour on the walls.
Of course I have and photos to see the details







 Ξεκίνησα να βάψω το τοίχο που με νευρίαζε ποιο πολύ
το χρώμα που διάλεξα είναι ένα γκρί- γαλάζιο 
και εδώ βλέπετε το πρώτο χέρι που πέρασα στο τοίχο











και εδώ βλέπετε το δεύτερο χέρι... 
που αρχίζει το χρώμα να φαίνεται καλύτερα...












Αφού τελείωσα με τα βαψίματα.. ξεκίνησα σιγά σιγά
και την τακτοποίηση του δωματίου

και τώρα σας έχω να δείτε το πριν και το μετά
για να καταλάβετε τις αλλαγές στο δωμάτιο μου












και εδώ έχουμε τις φωτογραφίες 
που ολοκλήρωσα το δωμάτιο όπως το ήθελα!!!!! 

4 μέρες









και για το τέλος 
πρόσθεσα και ένα κλαδί με 2 ερωτευμένα πουλιά!!! 




Το αυτοκόλλητο το αγόρασα απο την ηλεκτρονική σελίδα






 Εσείς κάνετε αλλαγές μόνοι σας??

 Πως σας φάνηκαν οι αλλαγές στο δωμάτιο μου??? 

Εγώ όπως είδατε, μου αρέσουν οι αλλαγές και μέσα στο σπίτι 
και αφου τα καταφέρνω τα κάνω μόνη μου... 






6 σχόλια:

  1. Ελένη μου, η καλύτερη πινελιά ήταν τα ερωτευμένα πουλιά!
    Και όντως το χρώμα του πάει καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μάρθα μου ... και έμενα έχει αλλάξει η διάθεση μου προς το καλύτερο, γιατί το δωμάτιο έγινε ποιο φωτεινό !!!!! χαίρομαι που σ' άρεσε!!!

      Διαγραφή
  2. Έχω και εγώ έναν τέτοιο σκατότοιχο με παρόμοιο χρώμα! δεν ξέρεις πως περιμένω να κάνω κάτι αλλες δουλειές που θέλω να τελειώσω και να τον βάψω επιτέλους! τώρα που είδα και τον δικό σου ενθουσιάστηκα πιο πολύ!Πολύ σικάτο το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι γρήγορα να κάνεις και εσύ τις αλλαγές σου κορίτσι μου!!! Πίστεψέ με θα σου αλλάξει η διάθεση προς το καλύτερο. Ξέρεις πόσο καιρό περίμενα??? από πέρσι το καλοκαίρι, θα έκλεινα χρόνο... αλλά τα κατάφερα και το έφτιαξα Ευτυχώς είμαι διακοσμήτρια και ξέρω από χρώματα ;) χεχεχε

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω το γκρι χρώμα!
    Έγινε πολύ όμορφο μπράβο σου!
    Φιλιά ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή