2.4.16

My Hair Routine...



Καλημέρα αγαπημένες μου φίλες !!!

Σήμερα θα σας παρουσιάσω τι επιλέγω για τα μαλλιά μου... 
τα προσέχω πάρα πολύ και θέλω να τα έχω πάντα περιποιημένα
και επειδή το τελευταίο χρόνο έχω ξεκινήσει 
και βάφω την ρίζα και κάνω ανταύγειες... 
τα προσέχω ακόμα ποιο πολύ... 








Σαμπουάν: Έχω επιλέξει της L' Oreal , Extraordinary Oils
με 6 πολύτιμα έλαια λουλουδιών. Αυτό το σαμπουάν με έχει ενθουσιάσει 
γιατί αφήνει τα μαλλιά μου απαλά, λαμπερά και η μυρωδιά του σαμπουάν 
διαρκεί μέχρι και 3 μέρες. Tα νιώθεις καθαρά όπως την πρώτη μέρα λουσίματος.
 Ενώ με άλλα σαμπουάν από την δεύτερα μέρα η μυρωδιά του σαμπουάν χανόταν.


Conditioner: χρησιμοποιώ από την ίδια σειρά. μόνο που την αφήνω 5 λεπτά πριν τα ξεβγάλω με νερό, γιατί κάνει ποιο απαλά τα μαλλιά μου. 

Τα χρησιμοποιώ 1 μήνα. 







Στην συνέχεια αφού τα στεγνώσω με την πετσέτα καλά,
βάζω της Garnier Fructis, miraculous oil .

Με έλαιο Argan, και είναι για όλους τους τύπους μαλλιών.
Έχει πολύ καλοκαιρινό άρωμα, διευκολύνει το χτένισμα και νομίζω
οτι αν έχεις ανοιχτά μαλλιά ή ανταύγειες, κάνει ποιο ζωηρό και έντονο
το χρώμα τους.
το χρησιμοποιώ σχεδόν 8 μήνες και μ' αρέσει πάρα πολύ. 







Μετά χτενίζω τα μαλλιά μου...

πρώτα παίρνω μια χτένα γιατί από όταν ξεκίνησα να τα βάφω 
μου μπλέκονται ποιο εύκολα... 

και ύστερα παίρνω την βούρτσα μαλλιών που δεν σπάει την τρίχα 
και δεν τραυματίζει το δέρμα. 










Όταν χρησιμοποιήσω μπιστολάκι ή ισιωτική
ψεκάζω τα μαλλιά μου με το σπρέι της  L' Oreal
που προσφέρει στα μαλλιά μου προστασία από την θερμότητα μέχρι και 230C.

το χρησιμοποιώ 8 μήνες περίπου. 





Αυτά κάνω για να περιποιούμαι τα μαλλιά μου!!!!

έχετε χρησιμοποιήσει κανένα από αυτά τα προϊόντα?
Σας άρεσε ή όχι?




ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

          Μπορείτε να με ακολουθήσετε για να μαθαίνετε τα νέα του blog μου !!! 







14 σχόλια:

  1. Σου προτείνω από L'oreal σαμπουάν το ολικη αναδόμηση 5... Μιλάω και στα αγαπημενα του μηνα για αυτο. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ωραια θα μπω να δω την αποψη σου!!! αλλα θελω και τον επομενο μηνα να τον περάσω με αύτο το σαμπουαν!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία αλλαγή... Έχω ακούσει πάρα πολλά για τις detangler teezer βούρτσες και σίγουρα κάποια στιγμή στο μέλλον θα ήθελα να δοκιμάσω! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω δεν το πιστευα.. οτι δεν σπανε την τριχα και προσεχει τα μαλλια.. αλλα την δοκιμασα απο μια ξαδελφη μου.. και ετσι ξετρελαθηκα.. δεν νιωθεις να σου τραβαει τα μαλλια και πραγματικα εμενα δεν μου πεφτουν τοσα πολλα μαλλιά όπως με αλλες βούρτσες!!!

      Διαγραφή
  3. Κοριτσι μου συμφωνώ για το σαμπουάν και το conditioner, αλλά πρέπει να δοκιμάσεις το λαδάκι της σειράς. Εκπληκτικό!! Έχω ενθουσιαστεί μπορώ να πω!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το χεις παρουσιασει στο blog σου το λαδάκι της σειράς??? θέλω να μάθω ποιο πολλα...

      Διαγραφή
  4. χρησιμοποιώ πολύ πολύ καιρό τα λαδάκι από fructis και δεν το αλλάζω με κανένα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιστευω οτι ειναι παρα πολυ καλο... απο τα λαδακια που εχω δοκιμασει!!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα!!! Άμα σου πω ότι επηρεασμένη από την Chiarra χρησιμοποιώ τον τελευταίο μήνα pantene τι θα πεις? Από αυτά τα προϊόντα χρησιμοποιώ μόνο χτένα και βούρτσα. Το Elvive πρέπει να το έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν δεν θυμάμαι πότε ακριβώς ενώ δεν χρησιμοποιώ γενικά πολλά προϊόντα γιατί τα μαλλιά μου λαδώνουν πάρα πολύ εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. pantene και εγω χρησιμοποιουσα χρόνια... τώρα φέτος.. γενικα αλλαζω πολλα!!!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος4/4/16, 9:07 π.μ.

    Ελένη μου υπέροχη παρουσίαση!!! Τώρα που έχουν μακρύνει πάλι και τα δικά μου αρκετά αναζητώ περισσότερες λύσεις περιποίησης και η ανάρτηση σου με βοήθησε πολύ!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα συμφώνησε απόλυτα για το σαμπουάν. Είναι καταπληκτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω νομιζω θα συνεχισω να το χρησιμοποιω!!! :D :D

      Διαγραφή