5.6.16

Handmade by Me: Τurquoise Necklace

Είχα πει για αυτό το Σαββατοκύριακο να μην ανέβαζα τίποτα στο blog μου
Αλλά δεν άντεξα... 

έχω φτιάξει τόσο όμορφα πράγματα 
ξεκίνησα χθες και τα σανδάλια 
και Όλααα αυτά θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας...



Σήμερα έχω να σας δείξω Τurquoise Necklace 



Έχει πέτρες τιρκουάζ σε μεγάλα και μικρά σχέδια
τα μικρά σχέδια τα έβαλα και με άλλες χάντρες μικρές στην αρχή 
και στην μέση τοποθέτησα τις μεγάλες





εδώ μπορείτε να διακρίνετε ανάμεσα στις πέτρες
ότι έχω βάλει κάποιες χρυσές λεπτομέρειες





και η αρχή με πολύ μικρές πέτρες στα ίδια χρώματα..





Να έχετε μια όμορφη Κυριάκη ...


2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχέδιο μου αρέσει πολύ γιατί μου θυμίζει θάλασσα και καλοκαίρι.... Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ... είναι το χρώμα του καλοκαιριού.... Φιλάκια!!!

      Διαγραφή