6.7.16

Στιγμές εβδομάδας #4 Γενέθλιά μου "Τούρτα 2016"

Καλημέρα Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι...

Την προηγούμενη βδομάδα είχα τα γενέθλιά μου 
Θελω να ευχαριστησω όλους σας για τις ευχες 
και κυριως τους δικους μου ανθρώπους και φίλους 
που περάσαμε μαζί αυτά τα γενέθλια!!!


Σήμερα θα σας δείξω την τούρτα των Γενέθλίων μου !!!!



Η τούρτα μου λοιπόν φέτος ήταν έμπνευση δική μου 
και η δημιουργία της , της ξαδέλφης μου Ματίνας 
σε χρώματα ροζ- γαλάζιο 
και πολύχρωμη τρούφα
γλυκά, μπισκότα, πουράκια και οτι άλλο μ' άρεσε σαν γεύση!!! 

Η διαδικασία μας πήρε πολλές ώρες... αφού η τούρτα ήταν πολύ μεγάλη
αλλά φανταστική






Το πρώτο κομμάτι της τούρτας 




Δεν καταφέραμε να την φάμε όλη... μας πήρε 2-3 μέρες
όπως καταλαβαίνετε

Αλλά όσοι δοκίμασαν δεν εντυπωσιάστηκαν μόνο απο την εμφάνιση 
αλλά και απο την γεύση της 
σοκολάτα - φράουλα 







Να περνάτε όμορφα!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου