9.7.16

Tag: All About Eyes....

Καλημέρεςςς!!!

Εντάξει δεν πέρασε και πολυς καιρός απο το tag που μου έκανε η Stroumfita μας..

Κοντά ένας μήνας... χεχε... 

αλλά σημασία έχει οτι τα κατάφερα
να γράψω τις ερωτήσεις και να τις απαντήσω και να βγάλω φωτογραφίες 
τα αγαπημένα μου προϊόντα για τα μάτια... 



*Ποια κρέμα ματιών ή serum είναι το αγαπημένο σου ? 

Δεν βάζω κρέμες ματιών, μόνο ενυδατική προσώπου χρησιμοποιώ κάθε βράδυ.





*Ποιο είναι το αγαπημένο σου concealer?

Αγαπημένο μου concealer είναι του korre το ρόδι
είχα διαβάζει πάρα πολλά θετικά σχόλια πριν το αγοράσω...
τώρα το χρησιμοποιώ μόνο όταν τα μάτια μου είναι πολύ κουρασμένα
δεν είναι βαρύ στο δέρμα, έχει ωραία απαλή υφή και ωραίο χρώμα. 








Αγαπημένο προιον για τα φρύδια? 

Στα φρύδια πάντα βάζω μολύβι, με βολεύει πολυ καλύτερα 
απο οποιοδήποτε άλλο προϊόν που έχω δοκιμάσει...

χρησιμοποιώ ή τις seveteen το 05 ή τις Dust and cream 003 
το άλλο μολύβι το χρησιμοποιώ ποιο πολύ για να γίνει ποιό ωραίο το περίγραμμα..











Αγαπημένη παλέτα σκιών? 


Maybelline "the nudes palette" την αγόρασα τον χειμώνα...
και ακόμα την χρησιμοποιώ.

Για το καθημερινό μακιγιάζ ή όταν βαριέμαι να βαφτώ έντονα ..

Τα χρώματα έχουν πολύ απαλή υφή στα μάτια είναι οι μοναδικές σκιές που αισθάνομαι
φυσική και σχεδόν άβαφτη, αλλά περιποιημένη ταυτόχρονα...

και από θέμα χρωμάτων αλλά και οτι δεν με βαραίνουν στα μάτια... 











*Αγαπημένο ντεμακιγιάζ ματιών? 


Μπορεί να είναι μαντιλάκια καθαρισμού προσώπου
αλλά τα χρησιμοποιώ πρώτα στα μάτια...
και μετά βάζω σαπούνι να ξεπλυθώ ...

είναι τα μοναδικά που δεν μ' ερεθίζουν και δεν τσούζουν τα μάτια μου
γιατί με τα γαλακτώματα και με άλλα προϊόντα είχαν πρόβλημα τα μάτια μου ,
γινόντουσαν κόκκινα και αργούσε ο ερεθισμός να φύγει .











*Αγαπημένη μάσκαρα? 

Μια πολυ αγαπημένη μου μάσκαρα, είναι σε pocket size  
και είναι της Lancome , η hypnose drama ...

την είχα πάρει δοκιμαστικά το χειμώνα αλλά ακόμα δεν έχει τελειώσει
ενώ την χρησιμοποιώ συνέχεια... 
Πιστεύω οτι θα την αγοράσω και σε κανονικό μέγεθος. 









*Αγαπημένο eyeliner? 

Δεν χρησιμοποιώ eyeliner... είμαι λάτρεις των μολυβιών
και ένα απο τα αγαπημένα μου είναι σε μοβ χρώμα τις radiant..

το χρησιμοποιώ πολλά χρόνια, πιστεύω οτί μου κάνει πολυ ωραίο 
γιατί έχω πράσινα μάτια και κάνει αντίθεση. 









*Αγαπημένη μονή σκιά? 


Πιστεύω δεν θα παραξενευτείτε που θα δείτε πάλι μοβ...
ειδικά το χειμώνα που φοράω ποιο πολύ μαύρα και γκρι χρώματα..
νομίζω οτι το μοβ στα ματια μου και με ένα nude κραγιόν 
δείχνει το σύνολο μου ωραίο 
η αγαπημένη μου μονή σκιά είναι απο Sephora 













Ευχαριστώ πάρα πολυ την Stroumfita για το όμορφο tag...
μπορεί να άργησα λίγο αλλά τα tag τα διασκεδάζω πάρα πολύ...
γιατί γνωρίζω και αλλά blog μέσα απο τα tag...
και βλέπω τις διαφορετικές γνώμες και τις προτιμήσεις τις κάθε κοπέλας...






4 σχόλια:

  1. Η μονή σκιά μου αρέσει πάρα πολύ!!! Και είναι και από Sephora που τα βρίσκουμε συχνά 4€. Θα την αποκτήσω σίγουρα. <3 Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω αγαπωωω τα sephora... και τα κραγιον τους... να φορεσεις γκρι μπλουζακιι... φενετε πολυ ποιο εντονο το μακιγιαζ και η σκια η μοβ με το γκριιι ... πολλα φιλακιαα!!!!

      Διαγραφή
  2. Το μολυβι φρυδιών απο Seventeen ειναι σταθερη αξια! Εξαιρετικο προϊόν
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχως και ενα κοριτσι να με υποστηριζει στα μολυβια φρυδιων ..δεν τα εχω αλλαξει... πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή