17.7.16

The Social Media Tag

Με μεγάλη μου χαρά σήμερα ... 

θα κάνω και εγώ το social Media Tag που με προσκάλεσε το blog 










Ποια Social Media χρησιμοποιείς?

τα Social media που χρησιμοποιώ είναι facebook , instagram , twitter , google+ και pinterest





Ποιο/α ενημερώνεις πιο συχνά?

Πάντα ενημερώνω το facebook , google+ και το twitter
και με φωτογραφίες ...απο ότι έχω στην ανάρτηση μου σε instagram και pinterest






Σε ποιο έχεις τους περισσότερους followers και σε ποιο τους λιγότερους? 

Τους περισσότερους followers τους έχω στο instagram






Γράψε μου μία διάσημη εταιρία που ακολουθείς και μία που σε ακολουθεί  σε κάποιο από όλα. 

Ακολουθώ αρκέτες εταιρίες όπως το cherrybox .. αλλά δεν θυμάμαι αν με ακολουθεί κάποια .






Ποιο social media πιστεύεις οτι βοηθάει περισσότερο bloggers και youtubers ?

Ενώ έχω πάρα πολλά χρόνια blog... δεν είχα πολύ κόσμο,
 απο όταν έκανα google+ 
οι αναγνώστες μου στο blog έγιναν περισσότεροι και γνώρισα ποιο πολλά blog ... 
οπότε πιστεύω οτι το google+ με βοήθησε περισσότερο .






Πόσες φορές τη μέρα ελέγχεις τα social media σου? 
  
Κάθε μέρα ελέγχω instagram και pinterest ....και μερικές φορές και το facebook







Τι γνώμη έχεις για τους αγορασμένους Followers? 

Δεν ξέρω πως γίνετε αυτό ... αλλά δεν θα μου άρεσε
 το blog ή το youtube είναι να σε παρακολουθούν όσοι θέλουν και οχι "αναγκαστικά" .






Ποια είναι η πρώτη σου δημοσίευση? 

Δεν θυμάμαι .... ποια ήταν η πρώτη μου δημοσίευση ...
Αλλά χαίρομαι πάρα πολύ, που μέσα από το blog μου, έχω γνωρίσει τόσους πολλούς
δημιουργικούς ανθρώπους. 






Έχεις blockάρει ποτέ κανέναν ή σε έχει blockάρει κάποιος? 

Όχι, δεν έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο και ούτε γνωρίζω αν κάποιος με έχει blockάρει.






Ποιός είναι ο επόμενος σου στόχος για τα social media σου?

Τα social media με έχουν βοηθήσει να γνωρίσω πολύ κόσμο και να ανταλλάσσουμε
απόψεις μέσα από τα άρθρα μας..

Ο επόμενος στόχος μου, είναι να οργανωθώ καλύτερα... και να κάνω καλύτερες φωτογραφίσεις και παρουσιάσεις 
στα άρθρα του blog μου.

Ήδη έφτιαξα ένα ντοσιέ για το blog μου 

 εκεί σημειώνω τι πρέπει να φωτογραφίσω.. 
πως μου φάνηκε κάποιο προϊόν για να το γράψω στην ανάρτηση μου..
τις ιδέες μου... 
δλδ... τι τίτλο θα έχει??
 ποιες είναι οι καλύτερές φωτογραφίες??

Αυτό μέχρι στιγμής με έχει βοηθήσει και έχει οργάνωση το blog μου
ποιο πολύ. 








2 σχόλια:

  1. Όντως τελικά και το google+ βοηθάει αρκετά. Έχουμε στο μυαλό μας τα πιο δημοφιλή facebook twitter κτλ. και όμως το G+ είναι πολύ καλό ειδικά αν συμμετέχεις και στις διάφορες κοινότητες γνωρίζεσαι με πολύ κόσμο και άλλα blogs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβως όπως τα λεςς!!! εμενα με βοηθησε παρα πολυ το google+ για το blog μου το βαζω Νο1 ... σε ευχαριστω και παλι για το tag και που εδωσες την ευκαιρια να γραψωω!!! πολλα φιλάκια!!!

      Διαγραφή