10.8.16

Τι έχω μαζί μου στην Παραλία......





Αγαπημένες blogger...
 Μάλλον κάποιες έχετε πάει διακοπές... άλλες συνεχίζετε να γράφετε...

Σήμερα σκέφτηκα να γράψω "τι έχω μαζί μου στην παραλία

γιατί φέτος νιώθω πολύ ποιο οργανωμένη από άλλες φορές..
έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη και απο τα αντηλιακά που επέλεξα..
και απο τα πράγματα που έφτιαξα.... 

και αρχίζω σιγά σιγά 

1. απο την τσάντα μου
είναι η προέλευση της απο την Μαδαγασκάρη 
και φέτος της άλλαξα τον φιόγκο που είχε
έβγαλα το μπλε πουά και έβαλα ροζ πουά...
Δεν ξέρω αν σας αρέσει... έμενα μ' αρέσει πολύ αυτή η αλλαγή...

(όχι που δεν θα το άλλαζα χεχε) 












2.  Πετσέτα θαλάσσης
δεν ήθελα να μπω σε έξοδα να αγοράσω πετσέτα για την θάλασσα
αλλά μου άρεσαν πάρα πολύ αυτές με τα πομ πομ...
έτσι αγόρασα όση τρέσα χρειαζόμουν με πομ πομ και την έβαλα στην πετσέτα μου

έτσι  η πετσέτα μου έγινε και καινούργια και έτσι όπως την ήθελα εγώ.












3.  Τα αντηλιακά "beaute" της παραλίας

ποτε χωρίς αντηλιακό στην παραλία
πάντα βάζω ένα αντηλιακό με μεγάλο δίχτυ προστασία από το σπίτι...
ενώ στην παραλία έχω μαζί μου τα λαδάκια μου ....

ας ξεκινήσω όμως όπως είναι και στην φωτογραφία...
Eau Thermale, Vichy 7,99€ (στα φαρμακεία)
Λάδι σώματος και μαλλιών με δείκτη προστασίας SPF15 (απο το καλοκαιρινό cherrybox )

Nivea sun , protect & bronze SPF 20  (My market προσφορά) 

                                             BB Cream Κρέμα  SPF 50  


Η δική μου γνώμη..


* το νεράκι είναι τέλειο 
καθώς με ένα ψέκασμα στο πρόσωπο φεύγουν τα αλάτια

* το λαδάκι από το cherrybox έχει τέλια μυρωδιά
αλλά 
το λαδάκι της Nivea κάνει την επιδερμίδα μου ποιο απαλή και γυαλίζει


*η αντηλιακή πρόσωπου και bb cream μαζί ... είναι τέλια
φροντίζω πάντα να βάζω από το σπίτι
δεν φεύγει εύκολα απο το πρόσωπο γιατί ευτυχώς δεν έχω κοκκινίζει ποτέ
στο πρόσωπο φέτος... και δείχνει τέλια την επιδερμίδα μου στην παράλια
φαίνομαι περιποιημένη... καλύπτει και κοκκινίλες και σπυράκια... 






4.  Τσαντάκι μικρό για 
κλειδιά
κινητό
.......









5.   Νεράκι 
φέτος μου έκαναν δώρο αυτό το μπουκάλι για το νερό
το έχω συνέχεια μαζί μου
είναι πάντα στην τσάντα μου....
δεν αφήνω ποτέ τον οργανισμό μου να είναι διψασμένος ....

και έτσι φυσικά είναι και στην τσάντα της παραλίας μου ....












6.  Είσαι στην ξαπλώστρα...
βαριέσαι να σηκωθείς αλλά ζεσταίνεσαι...
ορίστε η λύση...
ή
είσαι σε παραλία με άμμο... και δεν θες να λερώσεις την πετσέτα σου με άμμο

φέτος με έχει σώσει και στις 2 περιπτώσεις... 










και εγώ στην παραλία..... 









Μόλις επιστρέψω στο σπίτι...
χρησιμοποιώ το after sun bronze την Nivea
που είναι λοσιόν για την επιμήκυνση του Μαυρίσματος....


και με 6 μπάνια... πιστεύω οτι κάνει πολύ καλή δουλειά... 








Αυτά απο εμένα.... 
καλά μπανάκια και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού !!!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου