2.8.16

Handmade by me: κλειδί για decor

Η ιδέα η σημερινή δεν είναι δική μου 
για να πω την αλήθεια...


Σε ένα απο τα blog που μιλάμε με τα κορίτσια μου...
είχε κάνει αλλαγή σε ένα κλειδί αλλά το είχε κάνει σε κόκκινο χρώμα..

το κακό είναι οτι δέν θυμάμαι το blog για να το γράψω...
αν, η κοπέλα με αυτή την ιδέα δει την ανάρτηση μου...
περιμένω σχόλιο για να γράψω το blog της..









λοιπόν εγώ το κλειδί δεν ήθελα να το πετάξω
γιατί μου άρεσε πολύ..
και ευτυχώς που βρήκα αυτη την ιδέα απο το blog ...

Έτσι πήρα το αγαπημένο μου μανό και το έβαψα ...






Μου άρεσε πάρα πολύ το αποτέλεσμα... 
Εσείς τι λέτε σας αρέσει η αλλαγή ???





2 σχόλια:

  1. Τέλειο το κλειδάκι,πολύ ωραία ιδέα!!!
    Θα χαρώ να σε δω και από το blog μου :)
    http://lenartlover.blogspot.gr/
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ αν και δεν ειναι δικη μου ιδεα... απο αλλη blogger την πηρα... αλλα δεν θυμαμαι... καθ ελω να γραψω το blog της!!!! θα περασω μια βολτα απο το blog σου !!!!

      Διαγραφή