7.9.16

Review Post #5 CC Cream Youth Lab


Εδώ και 4 μήνες χρησιμοποιώ την cc cream στο πρόσωπο μου..
και σήμερα 
θα σας πω οτι έχω μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένη απο το αποτέλεσμα της 

έχει τέλειο χρώμα στο πρόσωπο μου
πολύ απαλή ύφη στην αρχή βέβαια όταν την απλώνεις την νιώθεις λίγο βαριά
στο πρόσωπο , αλλά όσο το δέρμα την απορροφάει αυτό φεύγει

δεν γυαλίζει στο πρόσωπο, είναι πολύ διακριτικό σαν πούδρα. 

είναι καλυπτική λόγο του χρώματος της...

το μόνο αρνητικό είναι ότι αργή το δέρμα μου να την απορροφήσει 
και να ξεκινήσω το μακιγιάζ μου.. αλλά μόνο αυτό.

Πλέον είναι η αγαπημένη μου !!!! 




2 σχόλια:

  1. Θα την αγορασω κι εγω μολις τελειωσει αυτη που χρησιμοποιώ τωρα! Την εχω δοκιμασει στο χερι μου στην εκδοχη για τα λιπαρα δερματα και μου εκανε πολυ καλη πρώτη εντυπωση! Θα σας κρατησω ενημερες ;)
    Δοκιμαασε μηπως αν δεν χρησιμοποιεις ενυδατικη κρεμα πιο πριν, σου απορροφάται πιο γρηγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα το δοκιμασω... και φυσικα θα περιμενω το δικο σου post... για να δω αν θα σαρεσει και εσενα τοσο πολυ!!! πολλα φιλακιαα

      Διαγραφή