30.11.16

Ζωγραφίζοντας t-shirt No2

Καλημέρα αγαπημένοι μου φίλοι !!!!!


Άρχισαν τα κρύα  και σήμερα η μέρα ξεκίνησε με καφέ και τζάκι για να ζεσταθούμε !!!! 








Χθες το βράδυ τέλειωσα και την δεύτερη μου μπλούζα και είμαι πολύ χαρούμενη!!!


Πάντα , πρώτα ζωγραφίζω σε χαρτί τι θέλω για τις μπλούζες μου. 
Γιατί έτσι είναι ποιο εύκολο να διορθώσω τα λάθη αλλά και να αλλάξω χρώματα. 

Έτσι σε χαρτί Α4 ζωγράφισα το πρόσωπο της τίγρης. 







Μετά πήρα την μπλούζα μου και την έπιασα με πιαστράκια
 για να γίνει πιο επίπεδη η επιφάνεια της μπλούζας
 και να μην γίνουν λάθη με το πινέλο.












Μ' αρέσει το βλέμμα της τίγρης μου. 
Προσπάθησα να δείχνει όσο ποιο αληθινό γίνετε..
Τι λέτε?? τα κατάφερα???





και στην τελευταία φωτογραφία βλέπετε την μπλούζα μου σήμερα το πρωί .
Έχει στεγνώσει απο τα χρώματα, θα την πλύνω στο χέρι και μετά .....
Έτοιμη για να την φορέσω !!!!!!! 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου