15.11.16

Zωγραφίζοντας t-shirt No1



Γεια Σας Φίλοι μου!!!


Με πολύ χαρά σήμερα θα σας παρουσιάσω
 το πρώτο μου t-shirt που ζωγράφισα
 για το κανάλι μου στο youtube 



Πρώτα, ζωγράφισα σε ένα χαρτι το σχέδιο που ήθελα 
για το μπλουζάκι μου...







και μετά,  με τα πινέλα και τις μπογιές μου
ειδικές για ρούχα 
και δεν φεύγουν στο πλύσιμο...

Ξεκίνησα να φτιάχνω το σχέδιο μου 
πάνω στο μπλουζάκι . 







Έτοιμοοο!!!!!
ααα ξέχασα να σας πω... είχε και μανίκια αλλά τα έκοψα
για να ναι ποιο ωραίο.. 











Φυσικά και το φόρεσα και το φοράω!!!
και είναι 
απο τα αγαπημένα μου μπλουζάκια!!!







ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!




2 σχόλια:

  1. Πάντα ό,τι έχεις δημιουργήσει ο ίδιος το καμαρώνεις και το χρησιμοποιείς ή το δείχνεις! Η δημιουργία έχει προσωπικότητα και ιστορία! Όμορφο το μπλουζάκι σου. :) Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη σου Μέρα!!! Αυτα τα λόγια βγαινουν μόνο απο δημιουργικούς και συναισθηματικούς ανθρώπους!!! σ ευχαριστω πάρα πολυ !!!!!!

      Διαγραφή