6.1.17

Goodbye 2016....



Ήρθε η στιγμή να αποχαιρετήσουμε το 2016
μέσω του blog ...







2016..... 

Λοιπόν το 2016 μου έμαθε πάρα πολλά ..
η απορία μου όμως είναι.... 

τελικά το 2016 μου έμαθε πάρα πολλά
ή 
επειδή μεγαλώνω τελικά μαθαίνω και συνειδητοποιώ πολλά πράγματα???? 





Μεγαλώνω....... 
και είναι όμορφο τελικά
να ωριμάζεις, να ξέρεις τι θέλει από τι ζωή
να συνειδητοποιείς... να γνωρίζεις καινούργιους ανθρώπους
να πονάς από συναισθήματα αλλά να βλέπεις και να μαθαίνεις από αυτά

τελικά στην ζωή οτι και να γίνετε πρέπει να το παίρνεις σαν εμπειρία και σαν μάθημα.

Ήταν μια πολύ όμορφη χρονία ... το 2016 μου χάρισε πολλές όμορφες στιγμές
με ανθρώπους που είναι κόντα μου σε όλα... και στην καθημερινότητα μου.

Θυμάμαι μέχρι και ήμερα και μήνα που έγιναν κάποια πράγματα...
Όπου δεν θέλω να αναφερθώ ονομαστικά σε αυτά
γιατί θέλω να τα κρατήσω για μένα.





Ελπίζω και εύχομαι και το 2017 να συνεχίσει έτσι...
κυρίως με υγειά για όλους μας , Αγάπη και ευτυχία...
είναι τόσο συνηθισμένη ευχή αυτή που κάνουμε κάθε χρόνο.... 
Άλλα είναι 3 πολύ βασικά πράγματα για την καθημερινότητα μας...
υγειά .... ότι πιο πολυτιμότερο
αγάπη.... σου δίνει δύναμη να κάνεις πολλά πράγματα...
ευτυχία... πόσο υπέροχο να βλέπεις χαμογελαστούς και ευτυχισμένους ανθρώπους....


Goodbye 2016..... και σε ευχαριστώ για όλα!!!!!







Υ.Γ : άλλες χρονιές έγραφα τις 10 καλύτερες στιγμές μου για την χρόνια που αποχαιρετούσα.... εε φέτος είπα να το αλλάξουμε λίγο.... να γράψω μόνο δυο λόγια
για το 2016!!!! 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου