26.3.17

Handmade crochet neceser

Αγαπημένοι μου blogger...
H μητέρα μου ...μετά απο πάρα πολυ καιρό (2 χρονιά περίπου)
με φωτογραφίες και παρακάλια
μου έφτιαξε το νεσεσέρ που ήθελαα... και που έχω πάντα μαζί μου
και με έχει σώσει πολλές φορές... 


είναι χειροποίητο με βελονάκι 

Ξέρετε η μητέρα μου έφτιαχνε πετσετάκια...
πολλά... 
εε τελικά κατάλαβε οτι καλύτερα να μου φτιάξει νεσεσέρ...
είναι ποιο χρήσιμο και δεν πάει και τζάμπα ο κόπος της 
στο πλέξιμο και στο κέντημα.... 











το πρώτο πράγμα που έβαλα στο νεσεσέρ είναι μια σοκολάτα....
χεχεχε...







Πολλά φιλάκια!!!!!




2 σχόλια:

  1. Eιναι πανεμορφο να το χαρεις μπραβο στην μητερα σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστω παρα πολυ!!! ειναι στην τσαντα μου καθε μερα.... και με εχει βολεψει παρα πολυ!!!

      Διαγραφή