10.5.11

Blue blue blue sandal's

Σήμερα είναι μια ηλιόλουστη μέρα στον Πειραιά!!! Αλλά φυσάει, δεν λέει ακόμα να καλοκαιριάσει να φορέσω τα σανδάλια μου, υπομονή έχουμε και τον Ιούνιο και ολόκληρο καλοκαίρι για να τα φορέσω . Μετράω τις μέρες, σε 3 βδομάδες θα κατέβω στο χωριό μου, για διακοπές. Ανυπομονώ να δω την γιαγιά μου, τον παππού μου , την μαμά και τον μπαμπα μου. Ελπίζω να 'χει γυρίσει απο το ταξίδι του ... Να 'μαστε καλα και να φτιάχνω υπέροχες δημιουργίες ....



 σανδάλια μπλε, σχεδιο σκατζοχοιρος (χαχαχαχα)









 ξυλινες μοβ πεταλουδες!!!!




 Τα βραχιολακια μου για το καλοκαιρι!!!!!





Τα αγαπημενα μου σκουλαρικια!!!!

5 σχόλια:

  1. Ελένη μου τα σανδάλια σου είναι υπέροχα, τέλεια, νομίζω τα καλύτερα μέχρι τώρα!!!!
    Μ' αρέσουν επίσης τα βραχιολάκια σου!!!
    Πολλά φιλιά και καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. s euxaristw katerinaki mou!!!! na sai kalaa..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκπληκτικά τα σανδάλια και υπέροχο χρώμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. anipomono na ta foresw omwss...den mporw allo mono na ta koitazww ..riri... !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τους αστεριες λατρεψα και το χρωμα απο τις σαγιοναρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή