20.5.11

Η Γιορτη μου για το 2011 και συνταγη Μιλφέιγ

Σήμερα, ήταν μια πολύ γεμάτη μέρα για μένα!!! Ξυπνήσαμε πρωί-πρωί μαζι με την Σοφία και πηγάμε στο Κέντρο της Αθήνας να δούμε μια φίλη μας. Αν και απογοητευτήκαμε λιγο απο τις τιμές της αγόρας, αλλά απο θέμα παρέας περάσαμε τέλεια.... Ειδικά, όταν με πέρασαν για τουρίστρια γέλασα πάρα πολύ, χαχαχαχα !!!!! Γυρίσαμε σπίτι και είπα να ετοιμάσω το γλυκό μου για την αυριανή μερα . Κωνσταντίνου και Ελένης αυριο, όλο και καποιος θα γνωριζει εναν Κώστα, μια Ελένη , μια Κωνσταντίνα , Ντίνα και Αλλα τοσό παρεμφερή ονόματα που τωρα δεν μου έρχονται... Το Γλυκό που ετοίμασα ειναι Μιλφέιγ, Εύχομαι να έχει ζήσει μέχρι αύριο και να μην το φάνε οι συγκατοικοι μου, που ήδη εχουν αρχίσει να τσιμπολογάνε (το βλέπω, να μη μείνει τιποτα στο ψυγειο και να προμηθευτω απο ζαχαροπλαστείο, καμία πάστα σοκολατινα, χεχε) Δεν θα 'χω πολυ κόσμο, γιατί ολοι μου συγγενεις ειναι στο χώριο και η φίλη μου σπουδάζει στα Γιάννενα ..Αλλα δεν στεναχωριεμαι, ξερω ποσο μ'αγαπάνε και με σκεφτονται!!!

Πριν σας δωσω τα υλικα για το Μιλφέιγ, θελω να σας δείξω τι μου μαγειρεψε η γιαγιακα μου την κυριακη που είχα κατεύει στο χωριο για να την δω, κόκορα κοκκινίστο με μανέστρα στο φουρνο!!! Απο γευση αλλο τιποτα, δεν μπορω να το περιγραψω !!! Σ' ευχαριστω πολυ γιαγια για το φαγητο και για ολο το κοπο σου !!!! Να σαι παντα καλαααα !!! Σ' αγαπώ πολύ πολύ!!!




H συνταγή για το Μιλφειγ.... 

Για το Μιλφει μας, θα χρειαστούμε:
-2 πακέτα κράκερ
-2 κρέμες ζαχαροπλαστικής Γιώτης
-2 κρέμες βανίλια Γιώτης
-1 λίτρο γάλα
-Λίγο κονιάκ

Ξεκινάμε και φτιαχνουμε την κρέμες, πρώτα την κρέμα ζαχαροπλαστίκης σύμφωνα με της οδηγιες που έχει η συσκευασια και μετα φτιαχνουμε την κρέμα βανιλία, πάλι συμφωνα με της οδηγιες. Της ανακατευουμε και της χτηπαμε για να γινει το μείγμα μας αφράτο.

Στην συνέχεια, παίρνουμε ένα βαθύ πιατακι και βαζουμε γαλα και κονιακ, βουτάμε τα μπισκότα και τα απλώνουμε ένα ένα στο πάτο της πιατέλας που θα βάλουμε το γλυκό μας. Αφου τελιωσουμε, ριχνουμε λιγη απο την κρέμα, μεχρι να καλυφθουν τα μπισκότα μας.
 Στην συνέχεια, βάζουμε πάνω απο την κρέμα άλλη μια στρώση μπισκότα, βουτηγμένα πάντα σε γάλα και κονιακ.
 Μέτα, όση κρέμα μας έχει περισσέψει, την ρίχνουμε όλοι στο γλυκό μας .
 Τριβουμε 4-5 κρακερακια σε ενα μπολ.
 Και τα ρίχνουμε πάνω απο το Μιλφέιγ μας.
 Ώσπου να γίνει (εμφανισιακά) έτσι.
 Και να γίνει ποιο όμορφο και ποιο νοστιμο, ρίχνουμε και λίγη ζάχαρη άχνη.
Εύχομαι σε όσους γιορτάζουν αύριο, χρόνια πολλα!!!!!

9 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Ελένη μου, να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!!!
    Το γλυκό σου θα το δοκίμαζα ευχαρίστως, όπως και τον κόκορα της γιαγιάς σου!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερινα μου γλυκεια!!! Σ ευχαριστω πολυ!!Μακαρι να μπορουσα να σε κερασω!!1 Αλλα μπορεις να περασεις μια βολτα απο την μαμα μου να σε κερασει ενα κομματακι!!!! πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστω πολυ πολυ πολυ ευη!!! να σαι παντα καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος20/5/11, 8:09 μ.μ.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΔΑΚΡΥ ΚΑΙ ΠΟΝΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΠΟΤΕ ΜΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΙΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΝΑΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ !
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ' ευχαριστωω πολυ πολυ μαμα!!! να σαι καλα!!! σε αγαπαωωωω πολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΟΥ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια σου πολλα με υγεία αγάπη κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ ..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!! ΓΙΑ ΤΗΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή