18.4.12

Madagascar Experience

Καλησπέρα φίλοι μου!!!! Όπως καταλάβατε και απο τον τίτλο, θα ξεκινήσω σιγά-σιγά να σας μεταφέρω όλα αυτά που έζησα στην Μαδαγασκάρη για ένα μήνα. Ένα ταξίδι που μου άλλαξε την ζωη, το τρόπο σκέψεις και με γέμισε εμπειρίες.

Η Μαδαγασκάρη για την οικογένεια μου είναι σαν δεύτερη πατρίδα, ο πατέρας μου ταξιδεύει χρόνια εκεί, έχουμε μεγαλώσει με ιστορίες , με δώρα και έχουμε πολλούς φίλους απο την Μαδαγασκάρη....αλλά μια ζώη ήταν ένα μακρινό όνειρο..πού φέτος πραγματοποιήθηκε με μεγάλη χαρά, μετά απο πολλά χρόνια υπομονής .

Θυμάμαι σαν τώρα, ήταν η τελευταία βδομάδα του Ιανουρίου του '12 , όταν ο πατέρας μου γύρισε και μου είπε, μεταξύ σοβαρού και αστείου,  " έλα μαζί μου στην Μαδαγασκάρη" εγώ τον κοιταξα και απάντησα "όχι" και αυτό συνεχίστηκε για μια βδομάδα ενω προσπαθουσε να με πείσει μέσα απο τις ιστορίες του, πόσο όμορφα θα είναι.... Ήρθε το Σαββατοκύριακο και ξημερωσε η Δευτέρα για να πώ ΝΑΙ. Ο πατέρας μου όμως, είπε είναι αδυνατον σε λίγες μέρες φεύγω, δεν θα βρούμε εισιτήρια.
Όμως, βρήκαμε εισιτήρια και ξεκινήσαμε να ετοιμαζούμε βαλίτσες. Να κάνει 10 βαθμους στην Ελλάδα  και εγώ να διαλέγω καλοκαιρίνα, κοντομάνικα και φορεματάκια. Να κρυώνω πιο πολυ... καθως έβλεπα τα ρούχα τόσο λεπτά και να κάνει ψωφόκρυο. Έτσι, μέσα σε 2 μέρες ετοιμάσαμε τις βαλίτσες και ανεβήκαμε Αθήνα για να παραλάβουμε εισιτήρια να ετοιμάσουμε χαρτία, διαβατήρια.

Παρασκευή 2 φεβρουαριου 7 το πρωϊ , μπήκα στο αερόπλανο για Γαλλία και απο κεί για Μαδαγασκάρη.......

 Βρήσκομαι στ αερόπλανο Ελλάδα-Γαλλία, τα χιονισμένα βουνά τις Γαλλίας..



 Ήταν τόσο όμορφα, που μπορούσα να τα δώ όλα από το αεροπλάνο...

 Η Γαλλία.....

 Η παρακάτω φωτογραφίες είναι Ελλάδα- Μαδαγασκάρη...



 Η έρημος στην Αφρική, τα χρώματα του ουρανού και η αμμός κάτω...




 Λάβες απο ένα ηφαιστειο της Αφρικής
 Αμά σε πίασει η πείνα στο αεροπλάνο..... τσιμπάς αυτά τα τέλια πιτάκια



 Η Μαδαγασκάρη...φαίνεται στο χάρτη ...επιτέλους μετα απο 10 ώρες ταξίδι...φτάνουμε.

Συνεχίζεται.......

3 σχόλια: