24.5.12

Madagascar Experience #10

Ξύπνησα τόσοοοοο χαρούμενηηηηη!!!!!! Άνοιξα τις κουρτίνες και η πόλη ήταν άδεια.
Είναι Κυριακή σήμερα και όπως εμείς στην Ελλάδα σαν καλοί χριστιανοί πάμε εκκλησία, εδώ πάνε όλοι για μπάνιο στην παραλίααααα!!!!!!!
Η ώρα 7, ετοιμάστηκα και έφυγα για οικογενιακό πρωινό, ο πατέρας μου σήμερα δεν δουλεύει και θα είναι όλη μέρα μαζί μου.  Έτσι λοιπόν, μόλις τελειώσαμε το πρωινό μας, ήρθε ο φίλος του πατέρα μου για να μας πάει βόλτα γύρω-γύρω απο την Manjuga, επειδή ήθελα να βγάλω φωτογραφίες . Ποιος μπορεί να μου χαλάσει χατήρι σε ένα τέτοιο μέρος? Κανείς.  Έβγαζα όσες πιο πολλές φωτογραφίες μπορούσα, για να δείξω στους συγγενείς μου το μέρος όπου μένω και τα τοπια που βλέπω καθημερινά...μακάρι να μπορούσα να σας μεταδώσω ακριβως αυτό που ζώ.... 
 Η παραλία της Manjuga, όπου κάνουμε βόλτες τα βράδια.







 Μερικά απο τα κτίρια στην παραλία.


 Έχει πολύ πράσινο και ας είναι Πόλη, με 2.000.000 κατοίκους.
 Εδώ είμαστε μέσα στην Πόλη, κάνω βόλτες τα πρωινά και διαλέγω σε ποιό μαγαζί θα κάτσω να φάω πρωινό.


 Στον δρόμο για το μεγάλο Παζάρι...

 Στην Μεγάλη αγορά...

 Τα καβούρια μέσα στην λάσπη.. για να διατηρούνται ζωντανά.
 Ήθελα πολύ να ψωνίσω αλλά μου είπαν καλύτερα στην πρωτεύουσα.
 Η αγορά έχει τα πάντα, περισσότερα απο τις δικές μας αγορές....
 Μπορείτε να διακρίνετε, τον πλούτο αυτής της χώρας.

 Οι αγαπημένες μου καρύδες...
Και η φωτογράφιση γύρω-γύρω στην Manjuga τελείωσε.... και τώρα φοράμε μαγιό και πάμε στην παραλία για μπάνιοοοο!!!!!!



..........................................ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...............................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου