19.6.12

Madagascar Experience #18

Τελευταία Κυριακή στη Μανζούκα, τελευταίες μέρες εδώ. Ξύπνησα στις 8 και χάζευα έξω απο το παράθυρο μου, άδειο το παζάρι, οι δρόμοι και τα συναισθήματα μου μπερδεμένα. Σηκώθηκα να πάω για πρωινό με τους γονείς μου, εκεί γνωρίσαμε κάποιους  κομοριάνους, ειναί απο τις κομόρες, νησάκια κοντά στην Μαδαγασκάρη.  Είχαν πιάσει κάτι μεγάλα ψάρια και τα πήγαιναν στον πρωθυπουργό. Ξέχασα να σας πώ είχε έρθει ο πρωθυπουργός της Μαδαγασκάρης για να δει την Μανζούκα και να μιλήσουν για τα προβλήματα που έχει το λίμανι της. Σήμερα θα φύγει, θα ξεκινήσει για την πρωτεύουσα και οι κομοριάνοι θα πάνε συνοδεία του. Μόλις φτάσουν στην Πρωτεύουσα, θα του προσφέρουν τα ψάρια που έχουν ψαρέψει.
Ήρθαν και η φίλη της μητέρας μου με τον άντρα της. Πήγαμε φορέσαμε τα μαγιό μας και μπήκαμε στο αμάξι για να τους ξεναγήσουμε στην Μανζούκα. Ο Πατέρας μου έκανε την ξενάγηση και τους έλεγε ιστόριες, που δεν θυμάμαι να σας περιγράψω τώρα, γιατί τις έχω ακούσει τόσες πολλές φορές μεγαλώνοντας, που τις έχω ξεχάσει.

Έτσι τους πήγαμε στο λιμάνι, στο μεγάλο παζάρι, γύρω γύρω απο την Μανζούκα και μετά κάναμε στάση στην εκκλησία.


Εδω είναι στην Μαδαγασκαρινή γλώσσα.
Ο Άγιος Νικόλας...




Στην συνέχεια πήγαμε στο ορφανοτροφείο, εκεί συγκινήθηκα .Ήρθαν όλα ένα ένα τα παιδάκια με χαιρέτησαν και με καλοδέχτηκαν . Έβλεπα στα μάτια τους μια χαρά και μια ελπίδα. Σκέφτηκα απο μέσα μου, τώρα θα πιστεύουν οτι ήρθαμε να υιοθετήσουμε κάποιο παιδάκι.

Βλέπετε τα κρεβατάκια τους.




Η αυλή που παίζουν....



οι τουαλέτες....


Η αίθουσα που κάνουν μάθημα..

Η τραπεζαρία...
Η κουζίνα..









............................................ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.......................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου