15.6.12

Madagascar Experience #17

Σήμερα με ξύπνησαν τα παιδιά απο το παζάρι, χόρευαν και τραγουδούσαν τραγούδια, έτσι έβαλα λίγο μουσική και μπήκα να κάνω μπάνιο για να πάω να φάω πρωϊνό. Πήγα στο φούρνο, γιατί φτιάχνει τέλια κρουασάν σοκολάτας και γκρεναντέλ. Θα το ξανα πώ , πως θα ζήσω χωρίς γκρεναντέλ στην Ελλάδα? Τρελένομαι γι' αυτο το χυμό.

 Αφού τελειώσαμε το πρωϊνό μας, κάναμε την βόλτα μας και εκεί συναντήσαμε μια φίλη της μαμάς, που ήρθαν απο την πρωτεύουσα στην Μανζούκα για να δούνε που δουλεύει ο Πατέρας μας.
 Ξέρετε σε λίγες μέρες θα φύγω απο Μανζουκα, έχω ανάμικτα συναισθήματα, δεν ξέρω ακόμα τι θέλω . Συζητάμε μηπως φύγουμε οδικώς, με την φίλη της μαμάς, αλλά είναι 11 ώρες οδικός και 1 ώρα με το αεροπλάνο. Ακόμα δεν έχουμε αποφασίσει. Ο Πατέρας μου κάθε φορά που συζητάμε με τι θα φύγουμε, δεν του αρέσει. Μπορεί να μην μιλάει αλλα τον βλέπω, στεναχωριέται, θα ήθελε να καθόμασταν πιο πολύ. Δεν θέλει να φύγουμε, αλλά πρέπει να πάει για δουλειά και εμείς στους φίλους μας στην Πρωτεύουσα. Αν ήξερα οτι θα μ' άρεσε τοσο πολύ, ίσως ήταν αλλιώς τα πράγματα τώρα.

Το βράδυ έχει τραπέζι η εταιρεία του Πατέρα μου, σ' ένα υπέροχο εστιατόριο, είχε απ' έξω φοίνικες και κόκκινα λουλούδια, περνούσες ένα διάδρομο και ειχε 2 σκάλες για να ανέβεις δεξιά και αριστερά, στρογγυλές. Έτσι μπήκαμε στο εστιατόριο... μας υποδέχτηκαν στην είσοδο.  Στα αριστερά είχε ένα εντυπωσιακό πιάνο με διάφορα τροπικά φρούτα, η διακόσμηση ήταν σε ροζ αποχρώσεις και μας οδήγησαν στην "prive" αίθουσα με τους καλεσμένους.




Εδώ βλέπετε τα φαγητά στο τραπέζι, εγώ έχω παραγγείλει κοκτέιλ καρύδα, το πιο τέλιοοοοοο κοκτέιλ που έχω πιεί .( κάτω αριστερά στην φώτο)

Τα καβούρια και οι γαρίδες είναι του πατέρα μου, το ψάρεμα και ο έλεγχος περνάει απο τα χέρια του.


Καλαμαράκια...

Δεν λέω ωραίο το εστιατόριο εντυπωσιακό, ωραίο και το φαγητό, έφαγα για 10 άτομα. Αλλά εχώ βαρεθεί συνέχεια με τους μεγάλους, θέλω και εγώ να πώ τα δικά μου, να γελάσω να επικοινωνήσω με κάποιον της ηλικίας μου. Οι μεγάλοι ολοένα μιλάνε για δουλειές , για την πολιτική στην Μαδαγασκάρης, για την οικονομία, για τα έργα ...για όλα. Πιο πολλά έχω μάθει για την Μαδαγασκάρη παρά για την Ελλάδα τόσα χρόνια.

 Μετά από τόσο κοκτέιλ και κρασί, μια ζαλάδα την είχα, γυρίσαμε 1 ώρα στο ξενοδοχείο, ούτε κατάλαβα πως κοιμήθηκα....


................................................ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..................................................................



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου