4.7.12

Madagascar Experience #22

Ξύπνησα αλλά έπαθα ένα σοκ, που βρίσκομαι που είμαι... είμαι στην πρωτεύουσα!!!!!
 σ' άλλο δωμάτιο, άλλο σπίτι και μ' άλλους ανθρώπους. Κατέβηκα να φάμε πρωινό και μετά θα φεύγαμε γιατην αγορά. Τρώω το πρωινό μου έξω στον κήπο και είναι λες και βρίσκεσαι στον Παράδεισο....
 Εδώ τρώμε πρωινό και μεσημεριανό...






Η Θέα είναι τέλεια.....

Μόλις τέλειωσα το πρωινό μου, ανέβηκα πάνω στο δωμάτιο για να ετοιμαστώ να φύγουμε... πήγαμε στο παζάρι.. εκεί η αγορά είχε πολύ ωραία πράγματα. Είχε ζωάκια, καπέλα, ρούχα, κολιέ, αξεσουάρ, αγόρασα ένα νυχτικό κεντημένο στο χέρι και η φίλη της μαμάς μου έκανε δώρο μια τσάντα δερμάτινη για να την θυμάμαι. Για όλες τις φίλες μου αγόρασα δερμάτινα βραχιόλια και για όλους τους φίλους μου μπρελόκ με την Μαδαγασκάρη. Ελπίζω να τους αρέσει και να τους φέρουν γούρι.






Δεν μπορώ να θυμηθώ τι άλλο είδα, τόσες εικόνες μαζί, τόσοι άνθρωποι... θυμάμαι πως μ' άρεσαν όλα , δηλαδή για να διακοσμήσεις ένα σπίτι, ήταν όλα καταπληκτικά.

Γυρίσαμε σπίτι κουρασμένες, όλη μέρα στην αγορά, με ζέστη και κόσμο. Έτσι καθήσαμε, φάγαμε και μέτα είχαμε μασάζ. Ήταν τόσο ωραία, με έπιασε απο το κεφάλι μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών μου και με έτριβε μια ώρα, το σώμα μου δεν το ένιωθα, ήταν τόσο ελαφρύ και ξεκούραστο. Ειλικρινά θα μπορούσα να κάνω μασάζ κάθε μέρα..χεχεχε..
Αφού τελιώσαμε με τον μασάζ, είχαμε καθίσει στο σαλόνι για να μιλήσουμε να δούμε και ειδήσεις τι συμβαίνει στην Ελλάδα.... Πάλι έκαψαν την Αθήνα , τίποτα δεν θα αφήσουν στο τέλος.

Το βραδάκι έστειλα μέιλ στον αδέλφο μου, του λέω τι δώρο θές να σου φέρω? Εμένα μου άρεσαν αυτά τα ζωάκια, αγόρασα 2...... 
και του στέλνω αυτή την φωτογραφία.....

Απάντηση στο μέιλ μου... Τα θέλω όλααα.....χαχαχαχ ..μακάρι να μπορούσα να τα αγόρασω όλα για τον αδελφό μου.




......................................................ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου