9.7.12

Madagascar Experience #23

Ξύπνησα 6:30 το πρωί , δεν μπόρεσα να ξανά κοιμηθώ και έτσι άκουγα μουσική, μόλις ξύπνησαν και οι υπόλοιποι στο σπίτι, σηκώθηκα για πρωινό.
Μετά παρακολούθησα μάθημα οριεντάλ...μου άρεσε πάρα πολύ, καμία σχέση με αυτά που μαθαίνουμε στην Ελλάδα. Απο την χορογραφία έμαθα μόνο 2-3 κινήσεις.. ενθουσιάστηκα... θα κάνω και αύριο μάθημα.
Μετά απο 2 ώρο μάθημα οριεντάλ, γυρίσαμε σπίτι, έκανα μπάνιο. Ρώτησα την φίλη της μαμας αν επιτρέπεται να βγάλω φωτογραφίες όλο το σπίτι και έτσι ξεκίνησα να φωτογραφίζω. Θα σας δείξω τα αγαπήμενα μου πράγματα στο σπίτι που έμενα.....

 το έπιπλο του μπάνιου, πολυ το αγάπησα....
 Η βιβλιοθήκη, απο έδω έπερνα βιβλία και διάβαζα...
 Το τραπεζάκι στο διάδρομο, οπου πάντα κοιτούσα έξω απο το παράθυρο..




 οι πέτρε μ' άρεσαν πολύ...

 Τα μπαο-μπαμπ....


 Τα κοχύλια ....
 Το φωτιστικό στην τραπεζαρία...
 Οι πέτρες σε καρδούλες και διάφορα χρώματα.
 Βιβλία που ξεφύλιζα για την Μαδαγασκάρη...


 Ο αγαπημένος μου πίνακας στο σαλόνι...


 Τα λουλούδια στο κήπο
 Το κομπολόι απο τις Ινδίες...


Το μεσημεράκι ήρθε μια κυρία που φτιάχνει χειροποίητα κοσμήματα με πέτρες Μαδαγκάρης, της έδειξα και τι φτιάχνω κι εγώ, ενθουσιάστηκε πολύ....


Τ ο βραδάκι ετοιμαστήκαμε και βγήκαμε γυναικοπαρέα βόλτα, πήγαμε σε βραδιά οριεντάλ και μετά είχε ροκ συναυλία με το ποιο διάσημο συγκρότημα της Μαδαγασκάρης όπως είχαμε εμείς τους πυξ-λαξ.... Πέρασα τέλια , η βραδιά μου έμεινε αξέχαστη.....



..................................................ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ................................................................................


2 σχόλια: