25.7.12

Madagascar Experience #27

Μόλις τέλειωσα το πρωινό μου, ανέβηκα στο δωμάτιο να ετοιμαστώ και σκέφτηκα να κοιτάξω αν έχω κάποιο μήνυμα στον υπολογιστή μου, η θεία μου, είχε στείλει " Ελένη μου, είσαστε καλά? στείλε μου μήνυμα όταν μπορέσετε έχουμε ανησυχήσει..." Ωχ, έχω 5 μέρες να μιλήσω με Ελλάδα, τις απαντάω στα γρηγορα  "καλά είμαστε θεία, θα μιλήσουμε το βράδυ απο το σκαιπ".

Μέσα στο άμαξι, καθώς πηγαίναμε για το παλάτι, σταματήσαμε σε ένα μαγάζι με παραδοσιακά προϊόντα του νησιού.


 Απο το μαγαζί, βλέπαμε όλη την Πρωτεύουσα...

 Η αγορά του ντικ...








 Εδώ βλέπουμε, τα προϊόντα του μαγαζιού...


 Η κούνια, ήταν τόσο βαριά απο τα ξύλα, που δεν μπορούσα να την μετακινήσω.




















Περπατήσαμε για λίγο.......

Το σπίτι που έμενε ο εκάστωτε Πρωθυπουργός.....







 Η Πρωτεύουσα, έχει καεί 3 φορές, τα 3 σπιτάκια που βλέπετε στο κέντρο της φωτογραφίας είναι  απο τα πρώτα σπίτια που χτίστηκαν εδώ και τα μοναδικά σπίτια που έχουν σωθεί απο τις φωτίες..
 Η Τανά, είναι χτισμένη πάνω σε 5 λόφους. Στο πιο ψηλό λόφο είναι το παλάτι και η μεγάλη κοινωνίκη τάξη...και μετά οσο κατεβαίνεις είναι οι υπόλοιπες και κάτω κάτω ο απλός λαός.



 Απο την ιστορία του Παλατιού μου έκανε εντύπωση , οτι ο τελευταίος βασιλιάς σε ηλικία 80 χρονών παντρεύτηκε μια κοπέλα 20 χρονών, όπου ήταν πάντα θλιμμένη, δεν χαμογελούσε ποτέ και έτσι την ονόμασαν η θλιμμένη βασίλισσα.

Μετά απο μια τόσο γεμάτη μέρα, έμαθα τόσα πολλά...γυρίσαμε σπίτι!!!!
Το βραδάκι μετά το μπάνιο, άνοιξα τον υπολογιστή να μιλήσω με Ελλάδα, μίλησα με την θεία μου, είχαν ανησυχήσει όλοι...είχαμε 5 μέρες να επικοινωνήσουμε μαζί τους..... Μα είδαν ότι είμαστε καλά.
Μίλησα και με την γιαγιά μου, της λεώ "γιαγιά σε μια βδομάδα ερχόμαστε" και μου λέει ....."Οοοχιι, σε 4 μέρες θα είστε εδώ" ....Ωχ ναι, έχουμε 27 Φεβρουαρίου, αύριο 28 και μέτα 1 Μαρτίου.....Σε λίγες μέρες γυρίζω πίσω Ελλάδα. Γυρίζω πίσω Ελλάδα.... ???? Γιατι??



........................................................ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...........................................................................


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου