21.7.12

Madagascar Experience #26

Η μυρωδιά απο το τζάκι και η ζεστασιά στο δωμάτιο όπου έμενα, μ' έκανε να ξυπνήσω ευχάριστα. Πήγα να δώ, μήπως είχε ξυπνήσει και η φίλη μου αλλά ήταν πολύ πρωί ακόμα, 7 η ώρα. Έτσι πλύθηκα και πήγα να φάω πρωινό, ζεστά ψωμάκια, μαρμελάδες, χυμό, γάλα και καφέ....απ' όλα τα καλά. Μετά απο μία ώρα ήρθε και η φίλη μου, διάβαζε όλο το βράδυ γιατί δίνεε εξετάσεις στο πανεπιστήμιο.
Ύστερα, πήγαμε μια βόλτα μέσα στο δάσος.... κρυοοοο... πολύ κρύοοοο αλλά μου έδωσε μια ζακέτα να φορέσω , ντράπηκα...ήθελα να την φορέσω γιατί κρύωνα άλλα δεν ήθελα να μείνει χωρίς ζακέτα....αν και μου είπε πως δεν κρυώνει....

Μετά ήρθε η ώρα του μεσημεριανού..... Δεν λέω περάσα πολύ ωραία, έκανα και καινούργιες φιλίες αλλά ήθελα να πάω πίσω στην πρωτεύσα, έκει έκανε πολύ κρύο και σκεφτόμουν την Ελλάδα και τους συγγενείς μου, που έχουν χειμώνα..και τι άλλο?? Δεν είχα ρούχα χειμωνιάτικα.......

Ετσί αφού τελειώσαμε το μεσημεριανό, παρεπιπτόντως.... οι Γάλλοι έχουν πολύ κάλα ανέκδοτα... 2-3 που είπαν στο τραπέζι γέλασα πάρα πολύ.... και στο τέλος πήγαμε, μαζέψαμε τα πράγματά μας και φύγαμε... με βροχή....έτσι δεν έβγαλα φωτογραφίες.

Φτάσαμε στο σπίτι 6 η ώρα, αδιάσαμε βαλίτσες.....κάναμε μπάνιο και μετά καθήσαμε στο σαλόνι και μιλάγαμε. Η φιλέναδα της μητέρας μου έχει ταξιδέψει σ' όλο το κόσμο, έχουν μια τεράστια ντουλάπα γεμάτη φωτογραφίες απο τα ταξίδια τους, καθόμασταν και τις βλέπαμε και ακούγαμε τις ιστορίες που μας έλεγε για κάθε χώρα.

Αύριο, έχει ξενάγηση στο παλάτι και στις αγορές....
Ακόμα βρέχει δεν έχει σταματησεί....




.......................................................ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου