23.11.12

Κουνελάκι Στιφάδο , Συνταγή

Σήμερα ξύπνησα πρωί-πρωί, αφού είχα υποσχεθεί στον Πατέρα μου να του μαγειρέψω κουνέλι στιφάδο. Ευτυχώς την συνταγή μου τη έστειλε μια καινούρια μου φίλη, που έχει ένα υπέροχο μπλόκ, "Συνταγές της Καρδιάς".  Άν θέλετε και εσείς να μαγειρέψετε στιφάδο μπείτε στο μπλοκ της φίλης μου, σας εγγυώμαι οτι όλοι θα σας δώσουν συγχαρητήρια, όπως και σε έμενα. Όλοι η οικογένεια μου ( Πατέρας-Μητέρα-Γιαγιά-Θεία-Θείος) ξετρελάθηκε, έγλειφαν και τα δάχτυλα τους. Θα σας δείξω φωτογραφίες...





Εδώ ξεκινά η προετοιμάσια, για το κουνελάκι μας, η αλήθεια είναι οτι, μόλις το 'πιασα ανατρίχιασα, το λυπήθηκα. Αλλά τι να κάνουμε?? για να το μαγειρέψουμε μας το έφεραν.









Τα καθαρισμένα κρεμμύδια μας, όπου και γι αυτό μου βρήκε λύση το μπλοκ "Συνταγές της Καρδιάς"

Το φαγητό μας ετοιμάζετε σιγά σιγά.....

Έτοιμο το πιάτο μας....... Καλή Όρεξη.



 Ευχαριστώ πολύ το μπλοκ "Συνταγές της Καρδιάς".......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου