1.12.12

Decor christmas 2012-2013!!!

Γειας σας Αγαπημένοι μου φίλοι!!!!! Καλό Μήνα και Καλά Χριστούγεννα. Σας Εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου, να βρείτε όλοι οτι σας λείπει.

Εγώ αυτό που θα ευχηθώ για τα φετινά Χριστούγεννα είναι να έχω κοντά μου όσους αγαπώ και να 'χω υγεία.

Το 2012  μου δίδαξε πολλά........Έκανα ταξίδια και ανακάλυψα πολλά πράγματα, έμαθα πως πρέπει να αρκείσαι σε αυτά που έχεις και να μην ζητάς τίποτα παραπάνω, γιατί αυτό σε οδηγεί στην ματαιοδοξία και στο ανικανοποίητο. Ήρθαν στην ζωή μου καινούργιοι φίλοι που ζούν την ζωή και χαίρονται την κάθε στιγμή. Φίλους απο άλλες χώρες, διαφορετικές θρησκείες που νιώθω σαν να τους γνωρίζω χρόνια και Τέλος, έμαθα πως είναι να προσφέρεις κάτι απλό και να παίρνεις τόση αγάπη απο τα παιδιά.


Θέλω να σας παρουσιάσω μια Χριστουγεννιάτικη Διακόσμηση . Τα Χριστούγεννα είναι η πιο αγαπημένη μου γιορτή , μ' αρέσει που γεμίζεις το σπίτι με λαμπάκια και τόσο φωτεινά χρώματα. Το σπίτι γεμίζει απο φίλους και συγγενείς και πάντα το 'χώ συνδυάσει με φαγητά και γλυκά της μαμάς μου. Βλέπετε τα Χριστούγεννα γιορτάζουν όλοι απο την οικογένεια μου, η Μητέρα μου, ο Πατέρας μου και ο Αδελφός μου. Μόνο εγώ είμαι καλοκαιρινή και σε γενέθλια και σε γιορτή.



 Το καραβάκι μας!!!!!!!










 ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!! MERRY CHRISTMAS!!!!!!


Because...... i'm always dreaming of a white christmas!!!!!!

2 σχόλια: